۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
خطر عقب ماندگی در صنعت نفت| بخش زیادی از منابع انسانی در صنعت نفت دچار بی‌انگیزگی است
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با بازار:

خطر عقب ماندگی در صنعت نفت| بخش زیادی از منابع انسانی در صنعت نفت دچار بی‌انگیزگی است

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: متاسفانه بخش زیادی از منابع انسانی در صنعت نفت امروز دچار بی‌انگیزگی است و از شرایط موجود دلخور هستند.

مصطفی نخعی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به مشکلات در تولید نفت در کشور اظهار داشت: یک بخشی از این نقیصه به موضوع تامین تجهیزات و تاسیسات لازم باز می‌گردد.

این نماینده مجلس بیان داشت: همچنین یک بخش دیگری از این مسئله به نیروی انسانی در این صنعت معطوف می‌شود.

وی بیان داشت: در بحث مربوط به تجهیزات و تاسیسات صنعت نفت ما به لحاظ تکنولوژی مشکلاتی را داریم و با فرسودگی ها در تجهیزات مواجه هستیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین باید در سنوات گذشته سرمایه‌گذاری‌هایی در صنعت نفت ایران انجام می‌شد اما به هر دلیلی به آن حجمی که باید انجام می‌شد، انجام نشد لذا ناترازی های موجود، نتیجه همه بی‌توجهی هایی است که به صنعت نفت شده است.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه منابع انسانی در صنعت نفت ارزشمند هستند، بیان داشت : متاسفانه بخش‌های زیادی از منابع انسانی در صنعت نفت به دلیل مختلفی دچار بی‌انگیزگی شده‌اند چرا که بعضاً مورد بی مهری مسئولین قرار گرفته اند.

نخعی تاکید کرد: متاسفانه برخی مشکلات دست و پاگیر، دیدگاه های بسته و سلیقه‌ای باعث شده تا بی انگیزگی در منابع انسانی صنعت نفت شکل بگیرد.

این نماینده مجلس بیان داشت: فقط شرایط بدین نحو نیست که ما بخواهیم تنها تجهیزات و تاسیسات صنعت نفت را مورد اصلاح قرار دهیم و یا اینکه با سرمایه گذاری فکر کنیم همه چیز در این صنعت درست می شود لذا حتما باید به منابع انسانی صنعت نفت توجه جدی داشته باشیم در غیر این صورت عقب‌ماندگی ها تکرار خواهد شد.

نخعی بیان داشت: ممکن است در صورت بی مهری به منابع انسانی صنعت نفت هه این نیروها را از دست بدهیم لذا ما باید به این سرمایه انسانی توجه جدی داشته باشیم.

کد خبر: ۱۴۳٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha