۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
۱۰ شهر جذاب جهان برای دارندگان رمز ارز
آمریکا وکانادا بیشترین خودپرداز رمزنگاری را دارند

۱۰ شهر جذاب جهان برای دارندگان رمز ارز

کشورها و شهرهای مختلف جهان در واکنش به ارز رمزها با رفتارهای متفاوتی عمل کرده اند. در اینجا به ۱۰ شهری که بیشترین استقبال را از ارز رمزها کرده اند؛ اشاره می کنیم.

بازار، گروه بورس: آمریکا دارای بیشترین تعداد دستگاه خودپرداز رمزنگاری در سطح جهان است که در حال حاضر حدود ۳۱۰۰۰ دستگاه است و پس از آن کشور کانادا با ۲۲۷۳ دستگاه و السالوادور با ۲۰۵ دستگاه در رده های دوم و سوم قرار دارند. قرار دارند، اگرچه سال گذشته این کشور شروع به پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی کرد.

اما طبق مطالعه انجام شده توسط شرکت فست پرایوت جت "Fast Private Jet" برای کشف پایتخت هایی که بهترین مقصد برای مسافران علاقه مند به این ارز رمزها هستند، تنها در دسترس بودن دستگاه های خودپرداز بیت کوین برای شهر پسند ارز دیجیتال نیست. شهرهایی با بیشترین مکان هایی که ارزهای دیجیتال را می پذیرند مانند رستوران ها و مغازه ها در هتل ها.

پایتخت اسلوونی، لیوبلیانا، با ۲۷ فروشگاه و ۳۳ مکان ورزشی که پرداخت با ارزهای رمزنگاری شده را می پذیرند، در صدر رده بندی محبوب ترین مقاصد رمزنگاری در جهان قرار دارد.

پس از آن پراگ در جمهوری چک، جایی که ساکنان شهر می توانند از ارز دیجیتال برای خرید و حتی پرداخت اجاره استفاده کنند، بوئنوس آیرس در آرژانتین و توکیو در ژاپن هستند. اگرچه فقط یک دستگاه خودپرداز برای ارزهای دیجیتال دارند.

در ایالات متحده، نیویورک، لس آنجلس و سانفرانسیسکو به دلیل تعداد مکان‌های خرده‌فروشی و رستوران‌هایی که ارزهای دیجیتال را می‌پذیرند، جذاب ترین شهربرای دارندگان رمزارزها هستند.

اسلوونی دارای تمرکز بالایی از شرکت های بلاک چین است و در حال حاضر با قوانین جدید ارزهای دیجیتال برای تعیین نحوه مالیات بر دارایی ها و تراکنش های ارزهای دیجیتال مواجه است.

بد نیست بدانید که کشورهای دارای چالش در تجارت فارکس مانند آرژانتین و ونزوئلا در صدر فهرست مقاصد ارز دیجیتال قرار دارند و در مقابل در حالی که چین یکی از کشورهایی است که کمتر دوستدار رمزنگاری با چندین ممنوعیت است، یوان دیجیتال مورد تایید دولت خود را نیز راه اندازی کرده است.

یوان دیجیتال به طور گسترده در بازی های المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ مورد استفاده قرار گرفت.

این مطالعه همچنین نشان داد که ۴۲ کشور دیگر به طور ضمنی ارزهای دیجیتال را به دلیل محدود کردن توانایی بانک‌های مرکزی طرد و معامله با ارزهای دیجیتال را ممنوع کرده اند یا دستکم مبادله به طور مستقیم با هر ارز دیجیتالی را ممنوع کرده اند.

در جدول زیر ده شهری که بیشترین استقبال را از ارز رمزها داشته اند و دارندگان ارز رمزها راحت تر می توانند پول هایشان را خرج کنند، را می خوانید:

۱۰ شهر جذاب جهان برای دارندگان رمز ارز

کد خبر: ۱۴۳٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha