۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵
آغاز طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی بر بازار در ماه مبارک رمضان
مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس در گفتگو با بازار خبر داد

آغاز طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی بر بازار در ماه مبارک رمضان

شیراز- سالاری، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از آغاز طرح ویژه نظارتی تعزیرات حکومتی بر بازار در ماه مبارک رمضان خبر داد.

غلامرضا سالاری در گفتگو با خبرنگار بازار به اجرای طرح رمضان توسط تعزیرات حکومتی اشاره کرد و ادامه داد: طرح ویژه ماه رمضان نیز به زودی در استان فارس اجرا می شود و نظارت بر عرضه کالا از جمله گوشت، مرغ، شیرینی و... در دستور کار است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

وی از راه اندازی گشت های مشترک تعزیرات حکومتی برای نظارت بر عرضه اقلام ضروری مردم در ماه مبارک رمضان خبرداد و تاکید کرد: این نظارت ها تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

مدیر کل تعزیرات حکومتی فارس با بیان اینکه این بازرسی ها با همکاری سازمان صمت، اتاق های اصناف و شبکه های بهداشت در سراسر استان انجام می شود بیان کرد: طرح نظارتی رمضان در قالب نظارت های صنفی و بهداشتی برگزار و شعب ویژه ای نیز برای رسیدگی به پرونده ها در این طرح پش بینی شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح نوروزی نظارت بر بازار بیان کرد: نظارت بر بازار از وظایف سازمان صمت، اتاق اصناف و ... است اما به دلیل شرایط خاص موجود در کشور از جمله تحریم ها و سوءاستفاده هایی که بعضا در حوزه بازار از سوی برخی از افراد صورت می گیرد تعزیرات حکومتی نیز برنامه هایی برای نظارت در این حوزه دارد.

وی ادامه داد: بر این اساس از پانزدهم اسفندماه سال گذشته گشت‌های مشترکی که سازمان تعزیرات دارد در راستای کمک به نهادهای نظارتی فعال شده و تاکنون نظارت های خوبی در حوزه برخورد با افراد خاطی صورت گرفته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به تشکیل پرونده هایی در این رابطه اشاره کرد و گفت: گران فروشی، عدم ارائه فاکتور خرید، تقلب، کم فروشی و عدم رعایت مقررات نظام صنفی به ترتیب بیشترین تخلفات پرونده‌های تشکیل شده را به خود اختصاص داده اند.

سالاری شماره ۱۲۴ سازمان صمت و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ را آماده دریافت گزارشات وشکایات شهروندان اعلام و اضافه کرد : مردم موارد احتکار و گرانفروشی را به این سامانه ها اعلام کنند تا گشت ها نظارتی نسبت به پیگیری موضوع اقدام و متخلفین اعمال قانون شوند.

کد خبر: ۱۴۳٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha