۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
بازگشت ۱۹۵ کارخانه و واحد تولیدی فارس به چرخه تولید| حمایت از سرمایه گذاری مشروع
رئیس کل دادگستری فارس در گفتگو با بازار اعلام کرد

بازگشت ۱۹۵ کارخانه و واحد تولیدی فارس به چرخه تولید| حمایت از سرمایه گذاری مشروع

شیراز- موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس از بازگشت ۱۹۵ کارخانه و واحد تولیدی به چرخه تولید در این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در گفتگو با بازار با تاکید بر اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و اشتغال یکی از اولویت های اصلی دادگستری استان فارس است به فعال بودن ستاد اقتصاد مقاومتی برای تحقق این امر اشاره کرد و گفت: به منظور حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع از سال ها قبل ستاد اقتصاد مقاومتی برای رفع موانع تولید و سرمایه گذاری در دادگستری فارس فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه دادگستری استان فارس علاوه بر پیگیری رفع موانع و مشکلات کارخانه های فعال استان فارس حمایت از سرمایه گذاری مشروع را به عنوان یک ضرورت در دستور کار دارد، ادامه داد: طی چند مدت اخیر مسائل و مشکلات مربوط به ۵۰ کارخانه، شرکت و موسسه که به دلیل بدهی به بانک ها یا ادارات دولتی تعطیل شده بودند در ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی و تمام این واحدها به عرصه تولید بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: در حال حاضر مشکلات و مسائل مربوط به ۱۱۹ شرکت و کارگاه تولیدی در این ستاد در حال بررسی است و به طور حتم با حمایت های حقوقی و رفع مشکلات آنها در کمیته حقوقی اقصاد مقاومتی در آینده ای نزدیک به عرصه تولید برمی گردند.

وی با اشاره به اقدامات دادگستری برای حمایت از تولید بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۱۹۵ کارخانه در سطح استان فارس به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود خواستار تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاری در استان شد و تاکید کرد: دستگاه ها نباید با اقدامات خود باعث فرار سرمایه گذار در استان شوند.

وی گفت: در حال حاضر مجموعه قضایی استان برای حمایت از سرمایه‌گذاری از تمامی ظرفیت‌ها بهره می برد همان گونه که با اقدامات خود از تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی جلوگیری کرده است.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرایط برای سرمایه‌گذاری در سطح استان و شهر شیراز مناسب است و دستگاه قضایی امنیت سرمایه‌گذاری را تضمین می‌کند، افزود: چنانچه سرمایه گذاری با مشکلات و مسائلی در راستای صدور مجوز، پرداخت تسهیلات و... در ادارات روبه روست می تواند همه روزه به طبقه سوم دادگستری استان حوزه ریاست مراجعه کند تا دستگاه قضایی نسبت به پیگیری و رفع دغدغه های آنها اقدام کند.

کد خبر: ۱۴۳٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha