۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
نمایشگاه مجازی نیازهای واحدهای صنعتی در زنجان ایجاد می‌شود
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

نمایشگاه مجازی نیازهای واحدهای صنعتی در زنجان ایجاد می‌شود

زنجان- یگانه فرد، رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: ایجاد نمایشگاه مجازی نیازهای واحدهای صنعتی بر اساس پتانسیل‌های واحدهای فناور در استان از برنامه‌های اتاق بازرگانی طی سال جاری است. 

علی یگانه فرد در گفتگو با خبرنگار بازار به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اتاق بازرگانی زنجان در سال جاری در بخش های مختلف شعار سال را سر لوحه خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: در سال جدید با برنامه ریزی و همکاری با بخش های دولتی و خصوصی برای تحقق شعار سال تلاش لازم را خواهد کرد.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: طی سال‌های گذشته همواره شعار سال از سوی مقام معظم رهبری بر مباحث اقتصادی، تولید و اشتغال متمرکز بوده است.

یگانه فرد تاکید کرد: این موضوع نشان از اهمیت اقتصاد و تولید در کشور داشته که بخش خصوصی همواره برای نقش آفرینی موثر در این بخش آمادگی خود را به مسئولان اعلام کرده است.

وی افزود: انتقال مشکلات و موانع کسب و کار در حوزه های مختلف بخش خصوصی و پیشنهاد راهکارها و اقدامات و راه حل ها ،همچنین ایجاد اتاق فکر و همفکری با دو بخش خصوصی و دولتی و ایجاد پل ارتباطی قویتر از گذشته از اقدامات دیگری است که اتاق بازرگانی در حال انجام آن است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان ابراز داشت: معرفی و ایجاد فرصت های تجاری برای شرکت های تولیدی داخلی با بازارهای بین الملل از دیگر اقداماتی است که اتاق بازرگانی پیگیری می کند که نتیجه آن افزایش تولید محصول و ایجاد اشتغال و همچنین ارتقاء سطح کیفیت محصولات داخلی می شود.

تشکیل صندوق های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در راستای حمایت از حوزه دانش بنیان
یگانه فرد با بیان اینکه تشکیل صندوق های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در راستای حمایت از حوزه دانش بنیان، تشکیل پایگاه و یا سامانه هایی جهت معرفی ظرفیت های دانش بنیان برای تطبیق با نیازهای وارداتی و لزوم حمایت بانک ها از بخش تولید به ویژه دانش بنیان و همچنین لزوم و انتقال فناوری های نو به کشور از دیگر پیشنهادات در راستای عملیاتی کردن شعار سال است،گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه، تکیه بر تولید دانش بنیان و ارتقای توان علمی در کشور که دارای نیروهای علمی و مستعد جوان است، فرصتی بوده که نباید به راحتی از دست داد.

وی یاد آورشد: علم و تکنولوژی و استفاده از تولید دانش بنیان در بسیاری از کشورهای پیشرو عامل مهمی برای پیشرفت است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان بیان داشت: ایجاد نمایشگاه مجازی نیازهای واحدهای صنعتی بر اساس پتانسیل های واحدهای فناور در استان نیز از دیگر برنامه های اتاق زنجان است.

کد خبر: ۱۴۳٬۳۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha