۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
احتمال افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۵۰ هزار دلار در هفته جاری زیاد است
پیش بینی اینفلوئنسرهای بزرگ در خصوص بیت کوین؛

احتمال افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۵۰ هزار دلار در هفته جاری زیاد است

مایکل ون دِپوپ و Plan B، از تحلیلگران مهم و محبوب بازار رمز ارزها از افزایش احتمالی قیمت بیت کوین به بالای ۵۰ هزار دلار در هفته جاری خبر دادند.

به گزارش بازار، گاوهای بازار بیت کوین موفق شدند روز جمعه بار دیگر قیمت ۴۷ هزار دلاری این ارز را باز پس بگیرند که این به معنای موفقیتی بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال به حساب می آید.

داده‌های دو شرکت Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که جفت ارز دلار/بیت‌کوین در روز شنبه پس از یک جهش واضح در حمایت بلندمدت، به ۴۶۶۰۰ دلار رسید.

این جفت در روز جمعه به حدود ۴۴,۳۰۰ دلار سقوط کرده بود و با این حال، احساسات مثبت موجود در بازار، منجر به حفظ حمایت مهم بیت کوین و جلوگیری از اصلای بزرگ برای قیمت این ارز شد.

احتمال افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۵۰ هزار دلار در هفته جاری زیاد است


«مایکل ون دِپوپ» از اینفلوئنسرهای بزرگ ارزهای دیجیتال، در گفتگو با نشریه کوین تلگراف تاکید کرده که بیت کوین احتمالا به زودی، مقاومت روانی و مهم ۵۰ هزار دلار را پشت سر خواهد گذاشت.

وی همچنین در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: منطقه مهمی برای بیت کوین وجود دارد، که در آن ادامه روند صعودی محتمل به نظر می رسد.

ون دپوپ در ادامه رضشته توئیت های خود در خضصوص بیت کوین نوشت: اگر دوباره از محدوده ۴۵ هزار دلار پایین تر بیاییم، فکر می کنم نشانه ضعف است و به منطقه ۴۰ هزار دلاری خواهیم رفت. اما اگر این اتفاق رخ ندهد، هفته آینده ۵۰ هزار دلار ممکن است محتمل باشد.

از سوی دیگر، حساب توئیتری پر آوازه PlanB، تحلیلگر مدل های محبوب قیمت بیت کوین در فضای مجازی به حساب می آید نیز به افزایش قدرت مداوم در شاخص قدرت نسبی بیت کوین (RSI) اشاره کرده است.

کد خبر: ۱۴۳٬۲۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha