۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
پروژه‌های با پیشرفت بالا در اولویت تخصیص اعتبار هستند/ توسعه گلخانه‌ها در بوشهر
استاندار بوشهر:

پروژه‌های با پیشرفت بالا در اولویت تخصیص اعتبار هستند/ توسعه گلخانه‌ها در بوشهر

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های عمرانی با درصد پیشرفت فیزیکی بالا در اولویت تخصیص اعتبارات قرار دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست مشترک ویدئو کنفرانس با فرمانداران شهرستان‌های استان بوشهر اظهار داشت: امسال تلاش گسترده‌ای را برای جهش تولید در استان خواهیم داشت و بخش تولید به صورت ویژه حمایت می‌شود.

وی از مهمترین برنامه‌های حوزه اقتصادی استان بوشهر به حمایت از واحدهای تولیدی اشاره کرد و ادامه داد: از جمله ظرفیت‌های خوب استان برای افزایش تولید گلخانه‌ها، شیلات و آبیاری تحت فشار هستند.

استاندار بوشهر خواستار اهتمام ویژه مدیران و فرمانداران استان برای حمایت از بخش‌های تولیدی شد و اضافه کرد: توسعه تولید نیازمند نگاه خاص و ویژه به فعالان این حوزه است که باید مد نظر مسئولان باشد.

وی تصریح کرد: اعتبارات ارزش افزوده و آلاینده‌ها در استان اختصاص یافته و فرمانداران باید نظارت بر نحوه توزیع اعتبارات برای تکمیل پروژه‌های مربوطه در دستور کار قرار دهند.

گراوند اولویت تخصیص اعتبارات در شهرستان‌ها را پروژه‌های عمرانی با درصد پیشرفت فیزیکی بالا دانست و گفت: دنبال تخصیص اعتبار به پروژه‌هایی هستیم که منجر به رضایت مردم شود.

وی آب را یکی از مهمترین اولویت‌های تخصیص اعتبار در استان دانست و افزود: پروژه‌های عمرانی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی استان و نظارت جدی بر این امر از سوی فرمانداران فعال شوند.

کد خبر: ۱۴٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha