۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
رشد ۵۱ درصدی اعمال قانون تخلفات حمل بیش از ظرفیت مجاز بار در استان سمنان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان خبر داد:

رشد ۵۱ درصدی اعمال قانون تخلفات حمل بیش از ظرفیت مجاز بار در استان سمنان

سمنان – مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با اشاره به رشد ۵۱ درصدی تخلفات حمل بار بیش از ظرفیت مجاز در استان طی شش‌ماهه دوم سال گذشته گفت: این تخلف آسیب جدی به زیرساخت راه‌های کشور وارد می‌کند.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با تأکید بر لزوم حفظ زیرساخت‌های راهداری در استان اظهار داشت: در طی شش ماه دوم سال گذشته تعداد اعمال قانون و کشف تخلف حمل بار بیش از ظرفیت مجاز ۵۱ درصد رشد داشته است.

وی بابیان اینکه شبکه راه‌های کشور با هزینه‌های زیاد ساخته شدند، افزود: حمل بار بیش از ظرفیت مجاز وسیله نقلیه، زیرساخت راه‌ها را دچار اضمحلال سریع‌تری می‌کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌این سمنان با اشاره به همکاری پلیس‌راه استان برای کشف و اعمال قانون متخلفان این بخش بیان کرد: کنترل و نظارت‌های میدانی محسوس و نامحسوس توسط گروه گشت‌های اداره کل با حضور نیروهای پلیس‌راه در مقاطع مختلف سال برای جلوگیری از تخلفات در این حوزه انجام می‌شود.

منصور کیایی با تأکید بر اینکه طی این مدت میزان تناژ اضافه و کشف‌شده یک هزار و ۱۴۰ تن بود، تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶۰ درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: بیشترین تخلفات گزارش‌شده در این مدت در محور آرادان – ایوانکی، دامغان – معلمان و گرمسار – قم بوده است.

کد خبر: ۱۴٬۳۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha