۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
فنرسازی در پامنار (آسیا فنر)

فنرسازی در پامنار (آسیا فنر)

تقریباً هر چیزی که دارای مکانیزمی در اطراف شما باشد، حداقل یکی از انواع فنرها را دارد.

به گزارش بازار، ‌ تقریباً هر چیزی که دارای مکانیزمی در اطراف شما باشد، حداقل یکی از انواع فنرها را دارد - از محصولات مصرفی کوچک مانند کنترل تلویزیون گرفته تا اقلام بزرگتر مانند اتومبیل و ماشین های صنعتی در کارخانه ها، Springs ابزاری مکانیکی هستند که انرژی را ذخیره کرده و از آن برای هل دادن، کشیدن، پشتیبانی، محافظت یا بلند کردن استفاده می کنند. انواع مختلفی از فنرها در بازار موجود است و بسته به گشتاور مورد نیاز برای مصارف مختلف متفاوت هستند.

در اینجا تیم آسیا فنر قرار است متداول ترین انواع فنرها و موارد استفاده از آنها را به شما همراهان گرامی معرفی کند.

فنر سازی آسیا تولید کننده انواع فنر های کوپلینگی، فنر فشاری، فنر تسمه ای، فنر کششی، فنر پیچشی و همچنین واشر صنعتی در بازار تهران می باشد

مشاهده محصولات آسیا فنر: خرید فنر

رایج ترین انواع فنر عبارتند از:

  • فنر فشاری

رایج ترین نوع فنر است که در بسیاری از محصولات و ماشین آلات مختلف مانند تشک، ساعت؛ تلفن همراه، سیستم تعلیق خودرو و … به کار میرود. فنر فشاری هنگامی که در حالت کشیده به نظر می رسد در حالت استراحت است و برای مقاومت در برابر نیروی فشاری طراحی شده است. برای اطلاع از قیمت فنر فشاری با آسیا فنر تماس بگیرید.

ساخت فنر فشاری (انواع فنر لول در سایز های دلخواه شما) در تعداد مورد نیازتان توسط فنر سازی آسیا تولید می شود، فنر فشاری یکی از محصولاتی است که به گروه صنعتی فنرسازی آسیا سفارش داده می شود، این نوع فنر که کاربرد فراوان و گسترده ای در همه صنایع دارد با توجه به نیاز مشتری از فولاد ساخته می شود که با قدرت آن رابطه مستقیمی دارد.

  • فنر حلزونی (تسمه ای)

فنرهای تسمه ای- حلزونی شکل ظاهریشان بیشتر به فرم حلزون است به همین دلیل اغلب حلزونی نامیده می شوند و از پر کاربردترین فنرها در صنعت هستند که در سایزهای کوچک و بزرگ تولید می شوند. کاربردی ترین موارد استفاده از فنرهای حلزونی یا تسمه ای عبارتند از: اسباب بازی های کوکی، فنر قفل؛ تایمرها، صندلی خودرو، موتورهای الکترونیکی {فنرهای پشت زغالی} و فنرهای گردگیر است.

  • فنر کوپلینگی

فنری دنده ای شکل است که غالبا از جنس فولاد بوده و دنده های آن U شکل است و در دو مدل تمام دایره و نیم دایره ساخته میشوند. از مزایای کاربردی کوپلینگ فنری، میتوان به مقاومت بسیار بالا نسبت به ضربه های متوالی و انعطاف پذیری بسیار بالای آن اشاره نمود.

  • فنر کششی

اغلب در دو سر خود یک قلاب دارند که اصطلاحا به آنها فنر قلابدار نیز می گویند و شکل ظاهری آن به صورتی است که حلقه های آن به هم چسبیده و فاصله ای ندارند. فنر های کششی در صنایع مختلف همچون خودرو سازی، کارخانجات صنعتی و ... کاربرد دارد. برای اطلاع از قیمت فنر کششی با شرکت آسیا فنر تماس بگیرید.

فنر کششی Extension springs اغلب در دو سر آن یک قلاب دارد که اصطلاحا به این فنر ها قلابدار می گوند و شکل ظاهری آن به صورتی است که حلقه های آن به هم چسبیده و فاصله ای ندارند. فنر های کششی در صنایع مختلف همچون خودرو سازی، کارخانجات صنعتی کاربرد دارد.

  • فنر پیچشی

یکی از انواع فنرها است که برای ذخیره و انتقال انرژی چرخشی طراحی شده است. فنرهای پیچشی برخلاف فنر فشاری و کششی که با نیروی فشار و کشش عمل می کنند، با نیروی چرخشی کار می کنند. به این صورت که در فنر پیچشی، سیم فنر جمع یا خم نمی شود و همانطور که از اسم آن پیداست، فنر در هنگام عملکرد برای انتقال انرژی می چرخد.

درباره فنرسازی آسیا

گروه صنعتی آسیا فنر در ابتدا با نام فنرسازی و واشرسازی آسیا در سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را در کارگاهی کوچک آغاز نمود و امروزه با کسب بیش از سی سال تجربه در امر مشاوره، طراحی و ساخت انواع فنر (فنر فشاری، فنر کوپلینگ، فنر حلزونی، فنر کششی)، واشر آلات، قطعات صنعتی، قطعات لاستیکی و ارائه انواع فرآورده های نسوز در صدد آن است که با پیشرفته ترین و مدرن ترین ماشین آلات روز، محصولات خود را با کیفیت بالا به بازار عرضه نماید. لازم به ذکر است که محصولات گروه صنعتی آسیا از مواد درجه یک بوده و از این حیث نامی آشنا در صنعت کشور است. همچنین این گروه مفتخر به همکاری با پتروشیمی، ذوب آهن و جهاد نصر است.

تولید فنر و انواع آن در فنرسازی آسیا

در بالا در مورد فنر و انواع فنر به صورت مختصر با شما صحبت کردیم تا اطلاعات لازم را در مورد فنر کسب کنید. این را نیز بدانید تولیدکنندگان زیادی در این حوزه فعالیت دارند که هدف همه آنها تولید با کیفیت و استاندارد است.

فنرسازی در پامنار (آسیا فنر)

مجموعه آسیا فنر نیز جزو برترین تولیدکنندگان فنر و انواع آن است که می توانید انواع فنر نظیر فنرفشاری، فنر کوپلینگ که اولین سازنده آن تیم فنرسازی آسیا است، فنر پیچشی، فنر کششی و فنر حلزونی را از این مجموعه با بهترین کیفیت و قیمتی مقرون به صرفه خریداری کنید.

خرید انواع فنر

برای خرید انواع فنر باید بدانیم که چگونه فنر مناسب را انتخاب کنیم. بنابراین هنگام سفارش، طراحی و ساخت فنر، مهم است که قطر داخلی و خارجی فنر، طول آزاد و ارتفاع جامد آن را در نظر بگیرید. همچنین مواد فنر را نیز در نظر بگیرید، زیرا بر اندازه فنر شما تأثیرگذار خواهد بود.

نرخ خرید برای فنرها امروزه به دلیل نوسانات موجود در بازار، ثابت نیست. لذا بهتر است قبل از خرید حتما با تولیدکنندگان و فروشندگان تماس بگیرید و از قیمت به روز محصول مورد نظر اطلاع یابید.

گروه صنعتی https://asiafanar.com/ با بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در عرصه تولید انواع فنر و واشر آماده ارائه خدمات به صنعت گران عزیز کشورمان است.

نشانی: تهران. خیابان امیر کبیر. ناظم الاطباء جنوبی. کوچه حشمتی. کوچه آقامیر. پلاک ۶

تلفن: ۰۲۱۳۳۹۰۰۳۲۷

کد خبر: ۱۴۳٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha