۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
 هر گونه افزایش قیمت کالا و خدمات در آذربایجان غربی ممنوع است
معاون استاندار آذربایجان غربی:

هر گونه افزایش قیمت کالا و خدمات در آذربایجان غربی ممنوع است

ارومیه - معاون استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هر گونه افزایش قیمت کالا و خدمات ممنوع است، گفت: با مخلان آرامش روانی بازار به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهنام شهدی ظهر چهارشنبه در دومین جلسه ستاد تنظیم بازار استان در محل استانداری آذربایجان غربی، با اشاره به ظرفیت های ویژه بخش کشاورزی در استان گفت: بخش عظیمی از فعالیت های اقتصادی استان در بخش کشاورزی است که بر این اساس، بانک های عامل استان باید نسبت به حمایت از این بخش اقدام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس قوانین ۱۵ درصد از منابع تسهیلاتی بانک های عامل استان باید به بخش کشاورزی تعلق یابد که انتظار داریم این قانونی به درستی در استان اجرایی شود.

شهدی در ادامه با اشاره به اینکه هر گونه افزایش قیمت کالا و خدمات ممنوع است، گفت: برخی افراد و سودجویان اقدام به افزایش قیمت کالا و خدمات در این شرایط کرده اند که با این افراد که مخل آرامش روانی بازار هستند، به شدت برخورد خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی افزود: از سازمان بازرسی، مجمع امور صنفی و سازمان صمت می خواهیم تا با افزایش بازرسی ها اجازه سوء استفاده به این افراد را ندهند.

وی با اشاره ای به کمبود ماسک در استان نیز گفت: بخشی از ماسک مورد نیاز در خود استان تولید می شود و ما سعی می کنیم برای تامین نیازهای استان از سایر استان ها واردات ماسک داشته باشیم.

شهدی در ادامه با اشاره ای به فعالیت صنوف کم ریسک در استان گفت: خوشبختانه تا کنون ۴۰ درصد از صاحبان صنوف کم ریسک در استان در سامانه سلامت ثبت نام کرده اند و ضروری است تا پایان فروردین ماه نیز بقیه فعالان صنوف کم ریسک برای ادامه فعالیت خود در این سامانه ثبت نام کرده و اقدام به رعایت الزامات بهداشتی کنند که در غیر این صورت از فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد. 

کد خبر: ۱۴٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha