۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
تحقق ۵۵ درصدی اعتبارات عمرانی استانداری اصفهان در سال گذشته
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان مطرح کرد؛

تحقق ۵۵ درصدی اعتبارات عمرانی استانداری اصفهان در سال گذشته

اصفهان - زینلیان، معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری اصفهان گفت: در سال گذشته فقط ۵۵ درصد اعتبارات عمرانی استانداری اصفهان محقق شده است.

مهران زینلیان در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به وجود طرح های نیمه تمام عمرانی در سطح استان اصفهان اظهار داشت: تکمیل و بهره برداری از این طرح ها باید مورد توجه مدیران و مسئولین شهرستانی قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه برنامه های هدفمند عمرانی برای ساماندهی طرح های نیمه تمام باید ارائه شود، ابراز داشت: برای جذب حداکثر اعتبارات در شهرستان ها این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در سال گذشته اعتبارات عمرانی استانداری اصفهان حدود دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است، تصریح کرد: از این مقدار فقط ۵۵ درصد تخصیص و محقق شده است.

میزان اعتبار تنها یک دهم نیاز جاری پروژه های عمرانی استان را محقق می کند
وی با اشاره به اینکه این میزان اعتبار تنها یک دهم نیاز جاری پروژه های عمرانی استان را محقق می کند، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از نهادها و دستگاه ها در سطح شهرستان ها برنامه ای مدون و جامع برای جذب همین میزان بودجه را ندارند.

زینلیان با بیان اینکه این عدم برنامه باعث شده است تا بودجه به خزانه عودت داده شود، گفت: فرمانداران در سطح استان اصفهان باید نظارتی مستمر و آگاهانه بر جذب اعتبارات در حوزه شهرستانی خود داشته باشند.

وی افزود: فرمانداری ها باید برای پروژه های عمرانی در شهرستان هود برنامه ریزی دقیق، مدون، آینده نگرایانه، کارآمد و مدبرانه داشته باشند.

معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری اصفهان با بیان اینکه این حوزه باید با بهره مندی از حضور فعالانه نیروهای زبده، کارآمد و متخصص تقویت و عملیاتی شود، تاکید کرد: با توجه به مشکلات پروژه های عمرانی نیمه تمام در حوزه مسکن و آب‌رسانی و غیره نظارت و توجه دستگاه ها و نهادهای مربوطه در سطح شهرستانها مورد تاکید است.

کد خبر: ۱۴۳٬۲۰۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha