۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
راه های اصلی خوی ۷۰ کیلومتر توسعه می یابد
فرماندار خوی:

راه های اصلی خوی ۷۰ کیلومتر توسعه می یابد

ارومیه - فرماندار خوی گفت: برای توسعه شبکه راه ها بیش از ۷۰ کیلومتر راه اصلی از محل اعتبارات ملی در شهرستان خوی تعریض و تکمیل می شود.

به گزارش بازار به نقل از خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی، سید محمد عابدی با اشاره به توسعه راه های اصلی در استان گفت: تکمیل طرح تعریض جاده خوی به ایواوغلی ، تعریض جاده خوی به قطور و پایانه رازی و تعریض جاده خوی به سلماس از جمله این طرح ها است.

وی ادامه داد: طرح تعریض جاده خوی به ایواغلی در مرحله پایانی است و ۳.۵ نیم کیلومتر از ۴.۵ کیلومتر باقیمانده قطعه پایانی این جاده آماده آسفالت شده است.

عابدی همچنین از پیمان سپاری قطعه یک طرح تعریض جاده خوی به رازی خبر داد و گفت: این طرح در چهار قطعه اجرا می شود که قطعه اول آن به طول ۲۹ کیلومتر در مرحله پیمان سپاری است و اجرای بقیه قطعات به طول ۳۶ کیلومتر از ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی تعریض ۴.۴ کیلومتر باقیمانده جاده خوی به سلماس را دیگر طرح راهسازی در خوی اعلام و تصریح کرد: تا دو ماه آینده ۱۸ کیلومتر از این طرحها آماده بهره برداری می شود.

فرماندار خوی تکمیل زیر ساخت ها در محورهای اصلی را از دیگر فعالیت های راهسازی در شهرستان ذکر کرد و افزود: ساخت پل غیر همسطح مهلذان در جاده خوی به ایواغلی از جمله این طرحها است که هم اکنون از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

عابدی مجموع اعتبارات این طرح ها را بیش از دو هزار میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: توسعه ترانزیت و کاهش تصادفات جاده ای از مهمترین اهداف  اجرای این طرح های راهسازی است.

کد خبر: ۱۴٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha