۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
۷ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری اصفهان بازدید کردند| عالی قاپو و چهلستون در صدر
مشاور وزیر و مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان:

۷ میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری اصفهان بازدید کردند| عالی قاپو و چهلستون در صدر

اصفهان - ایزدی، مشاور وزیر و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون حدود هفت میلیون نفر از اماکن تاریخی و گردشگری استان اصفهان بازدید کرده اند.

علیرضا ایزدی در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به کاهش محدودیت‌های کرونایی در ایام تعطیلات نوروزی امسال اظهار داشت: این موضوع باعث شد تا شاهد سیل سفرهای نوروزی به استان اصفهان باشیم.

وی با بیان اینکه استان اصفهان یکی از سه استان کشور است که دارای بیشترین سفر مسافران نوروزی بوده است، ابراز داشت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده خوشبختانه مسافران نوروزی در سطح استان اصفهان به خوبی پذیرایی و برای آنها برنامه های مختلف فرهنگی و سرگرمی در قالب «نوروزگاه» برگزار شد.

چهلستون، عالی قاپو و باغ جهانی فین کاشان بیشترین بازدید نوروزی را به خود اختصاص دادند
مشاور وزیر و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون حدود هفت میلیون نفر از اماکن مختلف گردشگری و تاریخی استان اصفهان بازدید کرده اند، تصریح کرد: سه مکان چهلستون، عالی قاپو و باغ جهانی فین کاشان دارای بیشترین بازدید در سطح استان اصفهان بوده اند.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان همچنان پذیرای مسافران نوروزی است، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان اصفهان و بهره مندی این استان از شرایط مطلوب جغرافیایی و تاسیسات گردشگری مناسب همچنان امیدواریم که در فصل بهار شاهد سفر مسافران به این استان باشیم.

آغاز فصل گلاب گیری کاشان و رونق کسب و کار در میان جوانان
ایزدی با اشاره به فرارسیدن ایام گل چینی و گلاب گیری در فصل بهار در شهرستان کاشان افزود: رویدادهایی اینچنینی علاوه بر توسعه صنعت گردشگری در منطقه باعث رونق کسب و کار و اشتغال در بین مردم به خصوص جوانان می شود.

وی با اشاره به اینکه متوسط اقامت گردشگران در اقامتگاه های استان اصفهان به حدود سه روز رسیده است، تاکید کرد: این موضوع ناشی از ارائه خدمات مطلوب و شایسته به گردشگران در تاسیسات گردشگری استان اصفهان و در نتیجه توسعه این صنعت است.

کد خبر: ۱۴۳٬۱۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha