۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵
کاهش پیشرفت موقت قیمت ارز مانا| احتمال بازگشت قیمت به ۲.۲ دلار
تحلیل بازار رمزارزها؛

کاهش پیشرفت موقت قیمت ارز مانا| احتمال بازگشت قیمت به ۲.۲ دلار

تضعیف حرکت صعودی برای ارز دیجیتال مانا یا همان توکن بومی متاورس دیسنترالند، می تواند منجر به پیش بینی های نزولی قیمت این توکن در کوتاه مدت شود.

به گزارش بازار، تضعیف حرکت صعودی برای ارز دیجیتال مانا یا همان توکن بومی متاورس دیسنترالند، می تواند منجر به پیش بینی های نزولی قیمت این توکن در کوتاه مدت شود. با این حال، نمودار روزانه نشان می دهد که حجم روزانه کندل هایی که در تلاش برای شکستن مقاومت کلیدی در ۲.۷۸۹۹ هستند، در حال کاهش است.

بر اساس آخرین تحرک قیمت، معامله مانا در منطقه تثبیت کانال فعلی در حال افزایش است که می تواند به عنوان بخش پرچم الگوی پرچم نزولی ارزیابی شود.

این انتظار خرس‌ها را امیدوار می کند تا پس از دو تلاش ناموفق قبلی برای شکستن این سد در جهت شمال، یک بار دیگر روند پیشرفت قیمت را در نقطه مقاومت ۲.۷۸۹۹ رد کرده و متوقف سازند.

پیشتر انتظار می رفت، برگزاری رویداد هفته مد در متاورس دیسنترالند، منجر به افزایش قیمت ارز مانا شود؛ اما این اتفاق رخ نداد.

اما از سوی دیگر، پیش بینی اخیر منتشر شده توسط مورگان استنلی، فرصت‌های درآمدی وب ۳.۰ در صنایع لوکس و مد تا سال ۲۰۳۰ به ۵۰ میلیارد دلار می‌رسد که ممکن است در بلندمدت، به فرصتی برای پروژه‌هایی مانند دیسنترالند تبدیل شود. اما در حال حاضر، نمی توان انتظار پیشرفت چندان محسوسی در توکن مانا داشت.

پیش بینی قیمت مانا

کاهش پیشرفت موقت قیمت ارز مانا| احتمال بازگشت قیمت به ۲.۲ دلار

مقاومت قیمت مانا در نقطه ۲.۷۸۹۹ (بالاترین سطح ۲۵ فوریه و ۲۸ مارس) سطحی است که باید گاوها برای پیشرفت بیشتر قیمت، آن را پشت سر بگذارند. اگر گاوها بتوانند این مقاومت را از بین ببرند، خریداران مسیری هموار برای هدف قرار دادن سطح قیمت ۳.۱۱۹۰ (بالاترین قیمت ۸ ژانویه و پایین ترین حد ۸ فوریه) را در برابر خود خواهند داشت. بالاتر از این سطح، قله ۸ فوریه در ۳.۴۶۳۲ به عنوان یک هدف اضافی به سمت شمال عمل می کند.

از طرف دیگر، شکست گاوها در عبور از مقاومت قیمت ۲.۷۸۹۹ می تواند منجر به اصلاح قیمت شود که در این صورت، حمایت ۲.۴۸۸۱ را هدف قرار می دهد (۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ و ۲۸ فوریه ۲۰۲۲). تکمیل الگوی پرچم نزولی نشان دهنده یک حرکت نزولی اندازه گیری شده است که در ۲.۲۲۸۵ خاتمه می یابد.

کد خبر: ۱۴۳٬۰۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha