۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
تامین مواد اولیه اصلی ترین مشکل تولید است
فعال اقتصادی:

تامین مواد اولیه اصلی ترین مشکل تولید است

گرگان- علاالدین، فعال اقتصادی گفت: یکی از اصلی‌ترین مشکل واحدهای تولید تامین مواد اولیه است و ما در چهار سال گذشته همیشه برای تامین مواد اولیه با مشکل روبه رو بوده‌ایم.

مرتضی علاالدین در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از مسائلی که به عنوان یک تولید کننده انتظار داریم مسئولان همراهی داشته باشند، در دسترس قرار داشتن مواد اولیه برای کارگاه های تولید است.

وی افزود: متاسفانه گاهی اوقات شاهد کاهش عرضه روغن، شکر، آرد و دیگر اقلام ضروری در بازار هستیم؛ در چنین شرایطی ناگزیر به تهیه مواد اولیه با چند برابر قیمت می شویم که همه اینها بر روند تولید تاثیر منفی می گذارد.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه دولت می تواند با حمایت های خود تامین مواد اولیه را برای کارگاه های تولیدی آسان کند، افزود: تولید کننده اگر دغدغه برای تهیه مواد اولیه نداشته باشد محصول با کیفیت تری عرضه می کند.

علاالدین یکی دیگر از مشکلات موجود در حوزه تولید را مسیر طولانی دریافت مجوز دانست و گفت: در شروع کار تهیه مجوزهای اولیه سخت بود که می توانست روند ارائه مجوز راحتتر از این باشد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال معرفی سوغات گرگان در سطح ملی هستیم، خاطرنشان کرد: در این مسیر غفلت هایی وجود داشت چراکه گلستان آنگونه که باید نتواسته سوغات خود را به دیگر استان ها معرفی کند.

این فعال اقتصادی ادامه داد: مجموعه جان و دل توانسته با تهیه شیرینی های سنتی گرگان مانند پادرازی، پشت زیک، قطاب، نان زنجبیلی و دیگر محصولات تا حدودی جای خود را در بازار سوغات پیدا کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این مجموعه برای افزایش کیفیت پخت محصولات را به صورت سنتی و با دست انجام می دهد برای گسترش فعالیت های خود نیازمند حمایت و همراهی مسئولان است.

این فعال اقتصادی در خاتمه یادآور شد: «جان و دل» نمایندگی فروش در چند استان کشور را دارد و استان های دیگری هستند که برای نمایندگی فروش اعلام آمادگی کرده اند اما امکانات ما برای تولید بسیار کم است.

کد خبر: ۱۴۳٬۰۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha