۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
ظرفیت هتل و اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان مرکزی ۱۰۰درصد تکمیل شد
با استقبال مسافران نوروزی؛

ظرفیت هتل و اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان مرکزی ۱۰۰درصد تکمیل شد

اراک- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: ظرفیت هتل و اقامتگاه‌های بوم گردی استان ۱۰۰ درصد تکمیل شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، سیدحسن حسینی بابیان اینکه بیش از ۴۲ هزار و ۷۰۰ نفر از ۲۶ اسفندماه سال قبل تا هفتم فروردین امسال در مراکز اقامتی استان مرکزی ساکن شدند، اظهار کرد: ۴۷۳ هزار و ۱۹۳ نفر هم از اماکن تاریخی و گردشگری استان امسال بازدید کردند و ۱۴۳ مورد بازدید نیز از تاسیسات گردشگری استان انجام شد.

وی افزود: اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان با اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی در اسکان مسافران در مساجد و بقاع متبرکه همکاری خوبی دارند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی افزود: اقامت نوروزی در شهرستان‌های محلات و دلیجان به مرحله اضطرار رسید که با استفاده از ظرفیت مدارس این مشکل برطرف شد.

به گزارش بازار، افزایش حجم گردشگر بعد از دو سال محدودیت های کرونایی در کنار ترویج و توسعه گردشگری، توانست کمک شایانی نیز به فروشگاه های صنایع دستی، عرضه کنندگان خدمات به مسافران و ... در استان مرکزی کند.

کد خبر: ۱۴۲٬۹۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha