۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱
کاغذ دیواری با کیفیت چه مشخصاتی دارد: دیوار دکور

کاغذ دیواری با کیفیت چه مشخصاتی دارد: دیوار دکور

یکی از چندین متریالی که در طراحی دکوراسیون داخلی از آن استفاده می‌شود، کاغذ دیواری است.

به گزارش بازار، یکی از چندین متریالی که در طراحی دکوراسیون داخلی از آن استفاده می‌شود، کاغذ دیواری است. از کاغذ دیواری برای پوشش دهی به دیوار های داخلی ساختمان و تزئینات آن استفاده می شود. کاغذ دیواری ها در طراحی دکوراسیون داخلی برای ساختمان های مختلف از جمله اداری، تجاری، مسکونی، هتل ها و غیره استفاده شده و می ‌تواند یکی از بهترین دیوارپوش های انتخابی شما باشد. در صورتی که می خواهید تغییرات بسیار گسترده ای را با کمترین هزینه در دکوراسیون ایجاد کنید، پیشنهاد ما استفاده از کاغذ دیواری می باشد. با استفاده از این دیوارپوش محیط از تکراری بودن و یکنواختی خارج شده و همچنین زیباسازی بسیار خوبی ایجاد خواهد شد. کاغذ دیواری ها ضخامت و تنوع نامحدودی دارند بنابراین افراد زیادی از این دیوارپوش استفاده می‌کنند تا بتوانند دیوارپوش مورد علاقه خود را انتخاب نمایند. فروش این محصول به صورت رول و یا متری بوده و از دیگر ویژگی‌ های بسیار خوب کاغذ دیواری ها، نصب آسان آن می باشد بنابراین شما با خرید کاغذ دیواری می توانید از مزایای آن بهره مند شوید. در زمان خرید کاغذ دیواری باید به مشخصات آن توجه داشته باشید زیرا این محصول در تنوع بسیار گسترده ای بوده و در صورتی که در نوع مناسب تهیه شود می تواند به نیازهای شما پاسخ دهد.

کاغذ دیواری

نکات مهم در خرید کاغذ دیواری

در زمان خرید کاغذ دیواری نکاتی وجود دارد که باید آن را مورد بررسی قرار دهید، یکی از این نکات مهم توجه به رنگ و طرح کاغذ دیواری ها است، در واقع در انتخاب این دیوارپوش باید دکوراسیون و لوازم موجود در فضا را مورد بررسی قرار دهید و با توجه به آن رنگ بندی و طرح کاغذ دیواری ها را انتخاب کنید، تا جذابیت دکوراسیون نیز افزایش پیدا کند. از دیگر ویژگی‌های مهم در زمان کاغذ دیواری ها مقاومت در برابر نور خورشید می باشد در واقع برخی از کاغذ دیواری ها که از مواد اولیه نوع مرغوب تهیه شده اند در برابر نور خورشید در طول زمان دچار تغییراتی شده و کیفیت کاغذ و چاپ آن کاهش پیدا خواهد کرد. از مهم ترین مشخصاتی که در زمان خرید کاغذ دیواری باید به آن دقت داشته باشید، قابلیت شستشوی آن می ‌باشد. در گذشته کاغذ دیواری قابل شستشو نبودند و به همین جهت دوام بسیار کمی داشتند اما امروزه کاغذ دیواری ها قابلیت شستشو داشته و در زمان کثیف شدن به راحتی می توان سطح آن را تمیز کرد که در صورتی که می خواهید از کاغذ دیواری در مدت زمان طولانی و یا برای مکان های پر تردد استفاده نمایید، حتما باید کاغذ دیواری قابل شستشو انتخاب کنید.

کیفیت یکی از موارد مهم در خرید دیوار پوش ها است، در واقع در صورت خرید کاغذ دیواری زیبا اما با کیفیت پایین، مدت زمان کمی از آن استفاده خواهید کرد زیرا به سرعت آسیب خواهد دید و شما مجبور به هزینه های بیشتری خواهید شد بنابراین با انتخاب کاغذ دیواری با کیفیت و مرغوب می توانید سال ها از آن استفاده نمایید.

مقاومت کاغذ دیواری در مقابل خط و خش و آسیب پذیری آن بسیار مهم است و در صورتی که کاغذ دیواری ها دارای کیفیت بالایی باشد در برابر خط و خش و ضربه مقاوم خواهند بود و آسیب پذیری بسیار کمی خواهند داشت. فروشگاه دیوار دکور از عرضه کنندگان بزرگ کاغذ دیواری در کشورمان است که انواع این محصولات را با قیمت عمده به فروش می رساند بنابراین جهت تهیه انواع کاغذ دیواری به سایت دیوار دکور مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را به آسانی تهیه نمایید.

 کاغذدیواری

خرید کاغذ دیواری با قیمت ارزان

در صورتی که از فروشگاه دیوار دکور خرید کاغذ دیواری را انجام دهید، با ارزان ترین قیمت می توانید کاغذ دیواری هایی با کیفیت را تهیه کنید. کاغذ دیواری ها در قیمت‌ های متفاوتی عرضه می گردند که با توجه به متریال تشکیل دهنده ی آن، قیمت ها متفاوت است. کاغذ دیواری ها با استفاده از الیاف، فیبر سلولزی و الیاف نساجی و با استفاده از دستگاه ها به تولید می‌ رسند و می ‌توانند با استفاده از مواد آکریلیک تقویت شوند. همچنین افزودنی هایی برای کاغذ دیواری ها در جهت ایجاد مقاومت در مقابل رطوبت و استحکام و ماندگاری آن استفاده می شود. در صورتی که در تولید کاغذ دیواری ها از مواد اولیه با کیفیت استفاده شود، از نظر ابعاد و اندازه تغییر شکل نخواهد داد بنابراین کاغذ دیواری ها دوام و ماندگاری بسیار بالایی خواهند داشت. کاغذ دیواری ها را می توانید در زمان دلخواه نصب کرده و یا آن را به راحتی از روی دیوار جدا کنید بنابراین نصب آسان این دیوارپوش موجب محبوبیت بالای آن در میان عموم افراد شده است.

نصب کاغذ دیواری

برای نصب کاغذ دیواری باید دیوار را آماده برای پوشش دهی نمایید در این بخش از نصب پوستر کاغذ دیواری ها، باید خرابی های گچ دیوار و تمامی منافع برطرف شود و سطح یکدست و صاف ایجاد شود. نکته ای که در هر زمان چسباندن کاغذ دیواری به دیوار ها باید به آن دقت کنید این است که هر نوع جنس دیوار مناسب برای کاغذ دیواری نبوده مثلاً دیوار های گچی پذیرش بهتری نسبت به دیوار های سیمانی و چوبی برای این دیوارپوش دارند. نکته ی دیگری که باید یادآوری کنیم این است که کاغذ دیواری در محیط های خشک استفاده می شود بنابراین استفاده از کاغذ دیواری ها در محیط های مرطوب مانند سرویس بهداشتی و حمام توصیه نمی شود. یکی از موارد مهمی که در انتخاب کاغذ دیواری ها باید به آن توجه داشته باشید این است که طول و ارتفاع دیوار را مورد بررسی قرار دهید و طرح هایی با ابعاد مناسب را انتخاب کنید و این را در نظر داشته باشید که در زمان نصب کاغذ دیواری باید نقش و نگار های کاغذ دیواری به صورت مناسبی بر روی دیوار قرار گرفته باشد و بریده نشود. معمولا برای دیوار های بزرگتر بهتر است از کاغذ دیواری با طرح های درشت تر و برای دیوارهای کوچکتر از طرح‌ های کوچک تر آن استفاده کرد تا طرح‌ها به صورت چندین بار تکرار شوند. علاوه بر دیوار می توان برای سقف نیز از پوشش کاغذ دیواری استفاده کرد همچنین کاغذ دیواری ها مصرف گسترده ای دارند و از آن در داخل کمد، بر روی قاب پنجره و کتابخانه و... نیز می توان استفاده کرد.

کاغذ دیواری

فروش کاغذ دیواری با کیفیت بالا

فروشگاه دیوار دکور با توزیع کاغذ دیواری ها و سایر دیوارپوش ها توانسته با ارائه ی خدماتی عالی و محصولاتی با کیفیت رضایت مشتریانش را بدست آورد و مشتریان دائمی زیادی داشته باشد. ‌ مجموعه ی دیوار دکور در کنار قیمت‌ های بسیار مناسبی که برای محصولاتش در نظر گرفته، از کیفیت آن نکاسته و کیفیت محصولات این مجموعه بسیار بالا بوده و کاغذ دیواری ها دارای دوام و ماندگاری بسیار خوبی می باشند. این مجموعه برای خدمات دهی بهتر به مشتریانش فروش اینترنتی کاغذ دیواری و سایر دیوارپوش ها را در نظر گرفته است و افراد می‌ توانند از خرید اینترنتی کاغذ دیواری ها و سایر محصولات بهره ‌مند شوند. از جمله محصولات موجود در این مجموعه انواع کاغذ دیواری های قابل شستشو، کاغذ دیواری طرح برجسته، کاغذ دیواری سه بعدی و... در سبک ها و طرح های متنوع می باشد. بنابراین شما برای هر نوع دکوراسیون با هر سبک و سلیقه ای می توانید دیوارپوش مناسبی را از این مجموعه انتخاب نمایید و خریدی بسیار عالی را تجربه کنید.

https://divardecor.com/

کد خبر: ۱۴۲٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha