۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
اقامت ۸۴ هزار مسافر نوروزی در مراکز مجاز استان همدان
رئیس ستاد خدمات سفر استان همدان خبر داد:

اقامت ۸۴ هزار مسافر نوروزی در مراکز مجاز استان همدان

همدان - مالمیر، رئیس ستاد خدمات سفر استان همدان از اقامت بیش از ۸۴ هزار نفر مسافر تا هشتم فروردین ماه در مراکز اقامتی مجاز استان همدان خبر داد.

علی مالمیر در گفتگو با خبرنگار بازار از اقامت بیش از ۸۴ هزار نفر مسافر تا هشتم فروردین ماه در مراکز اقامتی مجاز استان همدان خبر داد.

وی توضیح داد: از این تعداد، ۱۲ هزار و ۱۱۲ نفر در هتل‌ها، دو هزار و ۵۵۹ نفر در مجتمع‌های گردشگری، دو هزار و ۵۲ نفر در مهمانپذیرها، یک هزار و ۴۵۱ نفر در هتل آپارتمان‌ها، هزار و ۷۹۳ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی، ۱۷ هزار و ۱۱۴ نفر در خانه‌مسافرها و هشت هزار و ۹۲۱ نفر در اقامتگاه‌های موقت، اقامت کرده‌اند.

مالمیر افزود: ۳۴هزار و ۱۴۹ نفر نیز در تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش و سه هزار و ۶۹۰ نفر در سایر مراکز مقیم شده‌اند.

وی درباره شمار بازدیدها از جاذبه‌های گردشگری استان گفت: در همین مدت زمان ۴۵۱ هزار و ۹۹۳ نفر از جاذبه‌های استان همدان بازدید کرده‌اند که ۲۲۲ هزار و ۸۰ مورد بازدید مربوط به جاذبه‌های تاریخی بوده است.

مالمیر تأکید کرد: غار علیصدر، کتیبه‌های گنجنامه، آرامگاه بوعلی و آرامگاه باباطاهر در صدر بازدیدهای علاقمندان به جاذبه‌های گردشگری استان قرار دارند.

وی هم‌چنین اظهار کرد: در این مدت ۲۲۷ مورد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری صورت گرفته که تعداد پنج فقره تذکر، هفت فقره اخطار کتبی و پنج فقره تشویقی صادر شده است.

کد خبر: ۱۴۲٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha