۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
کشف و معدوم‌سازی ۶۰۵ کیلوگرم مرغ و ماهی فاسد در همدان
سرپرست تعزیرات حکومتی همدان خبر داد:

کشف و معدوم‌سازی ۶۰۵ کیلوگرم مرغ و ماهی فاسد در همدان

همدان - سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف و معدوم‌سازی ۶۰۵ کیلوگرم مرغ و ماهی فاسد در همدان خبر داد و گفت: ۱۸۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد نیز از چرخه عرضه به بازار حذف شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی همدان، مرضیه یونسی اظهار کرد: در ایام عید و در آستانه ماه رمضان با همراهی سازمان‌ها بازرسی‌های سرزده از مجتمع‌های گنجنامه، عباس‌آباد، غار علیصدر، مجتمع‌های بین راهی، پارکینگ‌ها، بازار مرغ و تخم مرغ، میوه، خرما، کالاهای سلامت محور و رستوران‌ها و نانوایی‌ها انجام شد.

وی از کشف و معدوم‌سازی ۶۰۵ کیلوگرم مرغ و ماهی فاسد در این راستا خبر داد و گفت: ۱۸۰ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد و ۲۲ دست کله پاچه فاسد نیز کشف و ضبط شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان به کشف و ضبط ۲۵۰ کیلوگرم برنج تنظیم بازار به دلیل عرضه خارج از شبکه اشاره کرد و افزود: جلوگیری از توزیع ۲۹۰ کارتن تخم مرغ بدون شناسه بهداشتی و تاریخ تولید از دیگر اقدامات بوده است.

وی با اشاره به کشف و معدوم‌سازی بیش از ۱۵۰ عدد نوشابه و دلستر تاریخ مصرف گذشته عنوان کرد: بیش از ۵۰ عدد نوشابه انرژی‌زای قاچاق نیز کشف و ضبط شد.

یونسی با تاکید بر اینکه مرغ نیز به اندازه کافی در بازار موجود است و جای نگرانی نیست، عنوان کرد: تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور در بازار نحوه توزیع مرغ را بررسی می‌کنند و طبق تصمیم ستاد تنظیم بازار به صورت روزانه مرغ گرم در سطح بازار توزیع می‌شود.

کد خبر: ۱۴۲٬۶۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
      0 0
      مرغ به تاریخ روز خریدم گوشتش کهنه بود. یه سر هم به کشتارگاهها بزنید