۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹
تولید محصول مطابق با محیط ایران| دستگاه و مواد خارجی را در صورت داشتن مشابه داخلی خرید نمی کنیم
قائم مقام مدیر عامل شرکت عطر آگین در گفتگو با بازار:

تولید محصول مطابق با محیط ایران| دستگاه و مواد خارجی را در صورت داشتن مشابه داخلی خرید نمی کنیم

معمار زاده مدیر کارخانه عطر آگین گفت: تمام محصولات آرایشی و بهداشتی ما برای پوست و موی ایرانی ها و برای محیط ایران درست شده و کیفیتش به مراتب بهتر از خارجی است.

اکبر معمار زاده در گفتگو با خبرنگار بازار درباره مواد اولیه وارداتی این شرکت گفت: تقریبا بالای ۵۰ تا ۶۰ درصد از مواد اولیه ما وارداتی است. ما هر ماده ای که نمونه اش را در ایران داشته باشیم اعم از دستگاه، مواد و.... به شرط کیفیت بالا از داخل تهیه می کنیم حتی الان دو دستگاه تیوپ پرکن داریم که سوئدی هستند اما دستگاه بعدی را چون ایران تولید کرد ما دیگر اجازه نداشتیم از خارج بیاوریم. ما یک دستگاه مخلوط کن کره ای داریم که جدیدترش را نمی‌توانیم از خارج وارد کنیم چون نمونه اش در ایران هست حتی با کیفیت بالاتر از آن می‌سازند.

مدیر عامل کارخانه بهداشتی و آرایشی عطر آگین در باره پروژه صادرات محصولات این شرکت نیز گفت: ما چند نوبت صادرات داشتیم به کشور های عراق، حوزه خلیج فارس اما درحال حاضر با مشکلاتی که خود صادرات دارد کمرنگ تر شده است.

مدیر عامل کارخانه بهداشتی و آرایشی عطر آگین ادامه داد: تمام محصولات آرایشی و بهداشتی برای پوست و موی ایرانی ها درست شده برای محیط ایران درست شده و کیفیتش به مراتب بهتر از خارج است اما به شرطی که به اجناس با کیفیت بها بدهند.

کد خبر: ۱۴۲٬۶۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha