۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
برخورد با دستگاه‌هایی که به درگاه ملی مجوزها متصل نشده اند
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:

برخورد با دستگاه‌هایی که به درگاه ملی مجوزها متصل نشده اند

حجت الاسلام شجاعی، رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: دستگاه‌هایی که به درگاه ملی مجوزها متصل نشده اند مجرم هستند و به قوه قضاییه معرفی می‌شوند.

به گزارش بازار، حجت الاسلام حسن شجاعی در گفتگو با رسانه ملی گفت: در حالی‌ که مهلت قانونی اتصال دستگاه‌های مرجع صدور مجوز به درگاه ملی مجوزها به پایان رسیده، اما سازمان‌های نظام مهندسی، نظام پزشکی، کانون وکلا و شهرداری تهران تاکنون به درگاه ملی مجوزها متصل نشده اند.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس افزود: دستگاه‌های متخلف را به کمیسیون اصل ۹۰ احضار می‌کنیم و قطعا آن‌ها را به قوه قضاییه هم معرفی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اراده نظام بر این است که کسب و کارها تسهیل شود، بروکراسی حاکم در کشور ما باعث شده که سرمایه گذار برای راه اندازی کسب و کار در دستگاه‌های مختلف معطل شود.

حجت الاسلام شجاعی گفت: این روند باید معکوس شود و دستگاه‌های دولتی به دنبال تولیدکننده و سرمایه گذار باشند و مشکلات آن را حل کند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه فرصت یکساله دستگاه‌ها برای اتصال به درگاه ملی مجوزها ۶ فروردین ۱۴۰۱ به پایان رسید خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه‌ها همراهی خوبی داشتند و ۷۰ درصد مجوزها در ۵ وزارت راه و شهرسازی، صمت، میراث، جهادکشاورزی و بهداشت صادر می‌شود که این‌ها همکاری لازم را داشتند و نقایصی دارند که باید برطرف شود. اما کانون وکلا، نظام پزشکی، نظام مهندسی و شهرداری‌ها هنوز به این درگاه ملی متصل نشده اند.

کد خبر: ۱۴۲٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اعتراض IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
      جناب آقای حجت الاسلام حسن شجاعی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از سال 1388 تاکنون در زمان خصوصی شدن شرکت مخابرات هر روز در رسانه ها علیه مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران و تهران به خاطر پایمال و ضایع شده حق و حقوق کارکنان، کارگران و بازنشستگان شرکت شکایت و اعتراض می کنیم و همچنان نیز ادامه دارد ولی متاسفانه در کشور به اصطلاح اسلامی هیچ مقامی، مرجعی و هیچ کسی پاسخگو و جوابگو نبودند و نیستند چرا؟