۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹
خدمات دهی نوروزی گروه های جهادی در گلستان| ۲۰۰ سرویس بهداشتی احداث می شود
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خبرداد؛

خدمات دهی نوروزی گروه های جهادی در گلستان| ۲۰۰ سرویس بهداشتی احداث می شود

گرگان- سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان از خدمات دهی نوروزی گروه های جهادی در استان خبرداد و گفت: احداث ۲۰۰ سرویس بهداشتی توسط این گروه های در گلستان آغاز شده است.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: گروه های جهادی قرارگاه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان در ساخت ۲۰۰ سرویس بهداشتی و حمام به قرارگاه امام رضا (ع) کمک می کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: با شروع سال ۱۴۰۱ گروه های جهادی زیادی برای خدمت رسانی به مردم و قشر ضعیف جامعه پیش قدم بوده که نمونه های آن را می توان ساخت ۲۰۰ سرویس بهداشتی و حمام هم مشاهده کرد.

وی بیان کرد: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) ساخت ۲۰۰ سرویس بهداشتی و حمام را در استان گلستان برای مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) به عهده گرفت و گروه های جهادی زیادی به ویژه گروه های قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ع) استان در عملیاتی کردن آن کمک و مساعدت می کنند.

سلمان زاده اضافه کرد: این سرویس های بهداشتی در روستاهای شهرستان گنبدکاووس، بندرگز، کردکوی و محله حاشیه نشین انجیراب گرگان احداث شده و گروه های جهادی قرارگاه امام رضا (ع)، یا حسین (ع)، خادمین رضوی و بسیج دانشجویی استان در ایام تعطیلات نوروزی کمک رسانی می کنند.

کد خبر: ۱۴۲٬۳۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha