۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
پیش بینی قیمت ارز «مانا» برای سال ۲۰۲۲| آیا انفجار قیمت در راه است؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

پیش بینی قیمت ارز «مانا» برای سال ۲۰۲۲| آیا انفجار قیمت در راه است؟

قیمت ارز دیجیتال مانا طی روزهای اخیر پیشرفت بسیار خوبی از خود نشان داده و با در نظر گرفتن ملاحضات موجود بر سر راه، می توان انتظار ثبت رکورد تاریخی جدید برای ارز بومی دیسنترالند را داشت.

بازار؛ سرویس رمز ارز: بازار رمز ارزها پس از بازه زمانی چند ماهه سرانجام طی دو هفته اخیر پیشرفت های قابل قبولی از خود نشان داده که البته با اینحال، بسیاری از کارشناسان معتقدند هنوز برای ورود به بازار زود است. ارز دیجیتال مانا یا همان دیسنترالند یکی از ارزهای پررمق حال حاضر بازار محسوب می شود که پیشرفت قیمت خوبی را طی روزهای گذشته از خود به نمایش گذاشته است.

قیمت مانا از زمان رسیدن به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی ۵.۸۵ دلار در نوامبر ۲۰۲۱، دائماً روند نزولی داشته است. به نظر می رسد ترس از انقباض کمی و ناآرامی های مداوم در اروپای شرقی دلیل این روند نزولی باشد.

با این وجود، اکنون به نظر می رسد که قیمت مانا در حال خروج از مثلث متقارن قرار داشته و این نشان دهنده یک بازگشت صعودی پس از رسیدن به پایین ترین سطح ۱.۷۰ دلار در ژانویه ۲۰۲۲ است.

درباره دیسنترالند
دیسنترالند یک دنیای مجازی سه بعدی است که به هر کسی اجازه می دهد دارایی هایی مانند زمین، گجت و لباس پوشیدنی و غیره را به عنوان NFT بدست آورد. این NFT ها را می توان با ارز دیجیتال مانا یعنی ارز دیجیتال بومی متاورس دیسنترالند خریداری کرد.

شبکه اتریوم به عنوان شبکه اصلی ارز دیجیتال دیسنترالند یعنی مانا بوده و با این حساب، تراکنش های مانا بر روی شبکه ERC-۲۰ انجام می شود. قبل از اینکه به سراغ پیش‌بینی قیمت مانا برویم، بهتر است به برخی از اخبار منتشر شده در خصوص مانا نگاهی بیندازیم.

پیش بینی قیمت مانا در سال ۲۰۲۲

پیش بینی قیمت ارز «مانا» برای سال ۲۰۲۲| آیا انفجار قیمت در راه است؟

در زمان نگارش این مقاله، قیمت هر واحد رمز ارز مانا حدود ۲.۶۶ دلار معامله می شود که نسبت به ۵.۸۵ دلار یعنی ATH نوامبر آن در ۲۰۲۱، حدود ۵۵ درصد کاهش داشته و ارزش بازار آن ۴ میلیارد دلار است.

با این حال، تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت دیسنترالند نشان می دهد که قیمت این ارز، پیشتر از روند نزولی خارج شده است. اگر قیمت با آزمایش مجدد این شکست را تأیید کند، قیمت مانا ممکن است تا حد چشمگیری افزایش یابد.

اگر ارز بومی این متاورس برتر، به کمتر از ۲.۲۰ دلار سقوط نکند، پیش‌بینی قیمت برای مانا می‌تواند بسیار صعودی باشد. در چنین سناریویی، ۴.۴۰ دلار می تواند یک هدف قیمتی محافظه کارانه محسوب شود. با این حال، اگر قیمت ۴ دلار با حجم بازار مانا بالا برود، احتمالا ATH دیگری نیز در سال ۲۰۲۲ به ثبت خواهد رسید. ۸ دلار و ۱۶.۷ دلار بسته به وضعیت کلی بازارهای رمزارزها می توانند بالاترین قیمت تمام دوران مانا باشند. این سطوح به ترتیب در ۱.۶۱۸ و ۳.۶۱۸ فیبوناچی قرار دارند.

کد خبر: ۱۴۲٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha