۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
مخالف تصمیم دولت در میزان افزایش حقوق کارگران هستیم
نماینده جنوب استان بوشهر در گفتگو با بازار:

مخالف تصمیم دولت در میزان افزایش حقوق کارگران هستیم

بوشهر - نماینده مردم عسلویه، کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۲۱ درصدی حقوق کارگران در مقابل تورم ۴۱ درصدی به معنی کاهش حقوق کارگران است.

سکینه الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به تورم ۴۱ درصدی اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایطی که شاهد تورم بالا در کشور هستیم میزان حقوق کارگران نیز باید به همین نسبت و یا بیشتر افزایش داشته باشد.

وی با بیان اینکه افزایش ۲۱ درصدی حقوق کارگران در مقابل تورم ۴۱ درصدی به معنی کاهش حقوق کارگران است، تصریح کرد: مخالف تصمیم دولت در این زمینه هستیم و نیاز است که در این تصمیم تجدید نظر شود.

نماینده مردم عسلویه، کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آرمان انقلاب اسلامی رسیدگی به اقشار ضعیف است، افزود: متأسفانه سیاست‌های دولت مبتنی بر حمایت از سرمایه‌داران و اقشار پردرآمد است.

الماسی با اشاره اینکه باید به حقوق، مزایا و امنیت شغلی کارگران توجه شود، ادامه داد: دولت برای کاهش فاصله طبقاتی بین اقشار، باید حداقل حقوق کارگران به اندازه میزان تورم افزایش یابد.

وی تاکید کرد: توجیه دولت در این میزان افزایش حقوق کارگران، کسب رضایت سرمایه‌گذاران است لذا دولت باید جانب مردم و اقشار ضعیف را داشته باشد نه اینکه دستش در جیب این مردم باشد.

نماینده مردم عسلویه، کنگان، جم و دیر در مجلس شورای اسلامی افزود: مگر می‌شود مردمی که قرار است در راستای توسعه و پیشرفت در زمینه اقتصادی و تولید کشور تلاش کنند نادیده گرفته شوند و توقع رونق اقتصادی داشته باشیم.

کد خبر: ۱۴٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha