۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
مسیر ورودی و خروجی استان بوشهر به فارس قفل شد| ثبت ۳ میلیون اقامت در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد:

مسیر ورودی و خروجی استان بوشهر به فارس قفل شد| ثبت ۳ میلیون اقامت در استان بوشهر

بوشهر- مزارعی رئیس پلیس راه استان بوشهر از ازدحام شدید و قفل شدن مسیر ورودی و خروجی استان بوشهر به استان فارس خبر داد.

صادق مزارعی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: به دنبال فروکش کردن بیماری کرونا در اواخر سال گذشته و رفع محدودیت سفر، استان بوشهر به عنوان یکی از مقاصد گردشگری، شلوغ‌ترین روزهای خود را سپری کرده است.

وی افزود: تعداد خودروهای ورودی به استان از محورهای مختلف، هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و اکنون برخی محورها با کندی تردد و حتی قفل شدن مواجه شده‌اند و تردد مختل شده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از ازدحام شدید در ورودی و خروجی استان بوشهر از سمت فارس خبر داد و خاطر نشان کرد: مسیر دالکی به کنارتخته به عنوان محور اتصالی استان بوشهر به فارس از ازدحام شدیدی برخوردار است و تردد به کندی صورت می‌گیرد.

مزارعی تصریح کرد: کسانی که کار ضروری ندارند از این‌محور برای تردد استفاده نکنند، چرا که هر لحظه امکان قفل شدن مسیر وجود دارد.

از ابتدای تعطیلات تاکنون بالغ بر ۳ میلیون اقامت در استان ثبت شده است

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر نیز به خبرنگار بازار گفت: از ابتدای تعطیلات تاکنون بالغ بر ۳ میلیون اقامت در استان ثبت شده که نشان دهنده رشد چشمگیر مهمانان نوروزی است.

هوشنگ رستم‌پور یادآور شد: حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی مناسب بوده و ان‌شاالله برای سال‌های آینده با توسعه زیرساخت‌های گردشگری، این روند بهتر نیز می‌شود.

وی بیان کرد: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر تسریع در تکمیل پروژه‌های گردشگری در شهرهای استان بوشهر دارد و به فضل خدا این مهم با تلاش دسته‌جمعی محقق می‌شود.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر ابراز داشت: تیم‌های مختلف شهرداری‌های استان بوشهر تا پایان‌تعطیلات در امر خدمات‌رسانی به مهمانان فعال هستند و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که رضایت خاطر مهمانان فراهم شود.

رستم‌پور اضافه کرد: ماندگاری مهمانان نوروزی یک مساله مهم است و باید با ارائه خدمات بهتر و موثرتر، موجبات ماندگاری بیشتر مهمانان و گردشگران نوروزی در استان بوشهر را فراهم کنیم.

کد خبر: ۱۴۲٬۲۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha