۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
اشتغالزایی ۲۰۰ کارگر با احیاء ۲ واحد تولیدی
معاون قضایی دادستان کل کشور اعلام کرد

اشتغالزایی ۲۰۰ کارگر با احیاء ۲ واحد تولیدی

عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: اشتغال زایی ۲۰۰ کارگر در کارخانه دنا سوله و آرد جرعه اصفهان با پیگیری‌های دستگاه قضا فراهم شد.

به گزارش بازار، سعید عمرانی در بازگشایی مجدد کارخانه آرد جرعه اصفهان و دنا سوله، گفت: کارخانه آرد جرعه، به دلیل بدهی‌های بانکی و مشکلاتی که با یکی از دستگاه‌های دولتی داشت تعطیل شده بود، اما با پیگیری‌های قوه قضاییه و مکاتبه با معاون وزیر مربوطه، در نهایت نشستی با حضور مدیریت کارخانه و مدیران دولتی برگزار شد و این کارخانه جان دوباره گرفت.

معاون قضایی دادستان کل کشور اضافه کرد: این کارخانه ظرفیت بالایی در تأمین آرد دارد و با برخورداری از سوله‌های بزرگ می‌تواند امنیت غذایی برای مردم به همراه داشته باشد.

عمرانی افزود: همچنین کارخانه دنا سوله از مجموعه‌های سوله سازی کشور است که به خاطر مشکلاتی با برخی دستگاه‌های دولتی و بدهی بانکی تعطیل‌شده بود و با پیگیری‌های مکرر قوه قضاییه در یک سال گذشته این کارخانه هم مجدد احیاء شد.

وی گفت: در بازدیدهای اخیر شاهد فعالیت این کارخانجات بودیم و حاصل تلاش قوه قضاییه را مشاهده کردیم و از پی گیری‌های همکارانمان در استان‌های اصفهان و خراسان رضوی در این باره تشکر می‌کنیم.

کد خبر: ۱۴۲٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha