۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
بازدید بیش از ۲۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان
معاون میراث فرهنگی همدان خبر داد:

بازدید بیش از ۲۰۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری همدان

همدان-معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: تعداد ۲۲۲ هزار و ۶۵۶ نفر از ۲۶ اسفندماه گذشته تا چهارم فروردین امسال از جاذبه‌های همدان بازدید کرده اند.

به گزارش بازار و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی خدمات سفر استان همدان، علی خاکسار عنوان کرد: تعداد ۲۲۲ هزار و ۶۵۶ نفر از ۲۶ اسفندماه گذشته تا چهارم فروردین امسال از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی همدان بازدید کرده‌اند.

وی گفت: در میان جاذبه‌های گردشگری همدان غار علیصدر با ۲۶ هزار بازدید کننده همچنان در صدر پذیرش میهمانان نوروزی است و پس از آن کتیبه‌های تاریخی گنجنامه با ۲۵ هزار و آرامگاه بوعلی‌سینا با ۱۵ هزار بازدید کننده در جایگاه بعدی قرار دارند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان همچنین اعلام کرد: در مدت یاد شده هفت هزار و ۱۱۶ مسافر در هتل‌ها، یک هزار و ۳۴ نفر در میهمان‌پذیرها، ۷۱۳ نفر در هتل‌آپارتمان‌ها، ۸۶۹ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، شش هزار و ۱۲۳ نفر در خانه‌مسافرها، چهار هزار و ۳۸۳ نفر در اقامتگاه‌های موقت، ۲۲ هزار و ۱۵۸ نفر در تأسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش و دو هزار و ۲۳۲ نفر در سایر اقامتگاه‌های استان همدان حضور داشتند.

کد خبر: ۱۴۲٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha