۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸
۳۵۰ هزار مسافر در یزد اسکان داده شدند
دبیر ستاد خدمات سفرهای نوروزی یزد:

۳۵۰ هزار مسافر در یزد اسکان داده شدند

یزد - آخوندی، دبیر ستاد خدمات سفر های نوروزی یزد با بیان اینکه تا روز گذشته بیش از ۳۵۰ هزار مسافر نوروزی در استان اسکان یافته‌اند، گفت: تمام مراکز اقامتی برای اسکان به کار گرفته شده است.

احمد آخوندی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه تا روز گذشته بیش از ۳۵۰ هزار مسافر نوروزی در استان یزد اسکان یافته اند، اظهار داشت: رشد قابل توجه حضور مسافران نوروزی در استان یزد به عنوان یکی از استان‌های گردشگری پذیر کشور و یکی از رئوس مهم مثلث گردشگری ایران، محسوب می شود لذا آمادگی کامل برای استقبال از موج دوم مسافران نوروزی با توجه به مساعد نبودن شرایط جوی سایر استان‌های کشور در روزهای آتی از جمله برنامه های ما خواهد بود.

وی ادامه داد: استان یزد با داشتن جاذبه‌های تاریخی و طبیعی و بافت تاریخی جهانی ثبت شده در فهرست میراث جهانی، یکی از جاذبه‌های مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است و این روزها حضور پررنگ گردشگران جذابیت مضاعفی به بافت تاریخی بخشیده و ثبت خاطرات آن در قاب دوربین گردشگران، این زیبایی‌ها را به تصویر خواهد کشید.

مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد با اشاره به تقویت زیرساخت‌های اقامتی استان برای اقامت و اسکان بی دغدغه و مناسب مسافران نوروزی اظهار داشت: تمام مراکز اقامتی استان شامل هتل‌ها، مهمانسراها، خانه‌های بوم گردی، مدارس، دانشگاه‌ها، مهمانپذیرها و غیره برای اقامت به کار گرفته شده است.

آخوندی با اشاره به اینکه از هیچ ظرفیتی برای اقامت راحت مسافران نوروزی دریغ نخواهد شد، بیان کرد: با توجه به ظرفیت قابل توجه حسینیه‌ها و بقاع متبرکه استان یزد، این اماکن نیز با امکانات مناسب شامل وسایل سرمایشی، گرمایشی، سرویس بهداشتی مناسب و غیره برای اسکان مسافران نوروزی به کار گرفته شده اند و ظرفیت برای اسکان در موج دوم سفرهای نوروزی وجود داشته و از این بابت نگرانی وجود ندارد.

کد خبر: ۱۴۲٬۲۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha