۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷
۹۱ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند
در گفتگو با بازار عنوان شد؛

۹۱ هزار مسافر از پایانه‌های مرزی آذربایجان غربی تردد کردند

ارومیه– مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز سوم فروردین ماه امسال ۹۱ هزار و ۷۰۱ مسافر از مرزهای پنج‌گانه استان تردد کردند.

ارسلان شکری در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص آخرین وضعیت تردد در پایانه های مرزی استان طی تعطیلات نوروزی اظهار کرد: از این تعداد ۶۹ هزار و ۳۸۳ مسافر خروجی از ۵ پایانه مرزی استان بوده است.

وی تعداد مسافران ورودی از مرزهای ۵ گانه استان ۲۲ هزار و ۳۱۸ مسافر ذکر کرد و ادامه داد: این تعداد شامل ۱۷ هزار و ۵۲ مسافر ورودی ایرانی و ۵ هزار و ۲۶۵ مسافر ورودی خارجی است.

شکری تعداد مسافران خروجی از مرزهای استان را ۶۹ هزار و ۳۸۳ مسافر اعلام و خاطرنشان کرد: از این تعداد ۵ هزار و ۸۱۱ مسافر خارجی و ۶۳ هزار و ۵۷۳ مسافر ایرانی بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اضافه کرد: مرز بازرگان با ۳۸ هزار و ۳۲۹ مسافر، رازی با ۲۹ هزار و ۱۷۸ و تمر چین با ۱۳ هزار و ۹۵۷ بیشترین تردد مسافر را داشته اند.

آذربایجان غربی هزار کیلومتر مرز مشترک با سه کشور خارجی ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان داشته و ۲۲ درصد از پایانه های کشور را نیز به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۱۴۲٬۱۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha