۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
ظرفیت مراکز اقامتی یزد تکمیل شد| رونق گردشگری پس از ۲ سال رکود
رئیس جامعه هتلداران یزد خبر داد؛

ظرفیت مراکز اقامتی یزد تکمیل شد| رونق گردشگری پس از ۲ سال رکود

یزد- طباطبایی، رئیس جامعه هتلداران یزد از تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی استان اعم از هتل و مهمانسراها تا ششم فروردین ماه جاری خبر داد و گفت: بعد از مدت‌ها شاهد رونق صنعت گردشگری در استان هستیم.

سید امیرناصر طباطبایی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ظرفیت مراکز اقامتی یزد تا ششم فروردین ماه تکمیل است، تاکید کرد: تعداد مسافرانی که وارد استان شده اند قابل مقایسه با سال‌های قبل از کرونا نیست اما همین تعداد هم باعث دلگرمی فعالان صنعت گردشگری است شاید که از نظر اقتصادی ضرری که متحمل شده اند را هرگز جبران نکند.

وی با بیان اینکه با مدیریت مرکز راهنمای مسافر استان برای اولین بار در کشور، همه ظرفیت اسکان در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت و همه مسافران در هر رده مالی در استان اسکان خواهند یافت، افزود: پیش بینی می شود بعد از روز ششم فروردین ماه افت مسافر را در کل کشور از جمله استان یزد خواهیم داشت امیدواریم کسانی که در مسیر هستند با توجه به سامانه‌ای که طراحی شده است، شاهد ورود مسافران به داخل استان باشیم.

رئیس جامعه هتلداران استان یزد بیان کرد: بر اساس سامانه‌ای که طراحی شده است، برای مسافرانی که از استان عبور می‌کنند، لینکی از استان ارسال می‌شود که اطلاعاتی از جذابیت‌های تاریخی و طبیعی سزد در آن وجود دارد که در صورت تمایل می توانند از اسکان در آنها استفاده کنند.

طباطبایی بیان کرد: یزد جذابیت‌های تاریخی و طبیعی بسیاری دارد که برای بسیاری از گردشگران از جمله گردشگران داخلی بسیار جذاب است و نمونه آن در کشور وجود ندارد و فرهنگ، آداب و رسوم، کیفیت و تنوع غذاها و سایر جذابیت‌ها باید به گردشگران معرفی شوند و آنچه امروز مهم است، معرفی خوب این جذابیت‌ها است.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha