۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷
تلاش ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای تحقق شعار سال در گلستان
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خبرداد؛

تلاش ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای تحقق شعار سال در گلستان

گرگان- سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: این ستاد در کنار اقدامات اجتماعی و جهادی، برای نقش آفرینی و تحقق شعار سال تلاش می کند.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در سال جدید با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و اعلام شعار سال، تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین، این قرارگاه در کنار کار جهادی، بخش اجتماعی و معیشتی، با برنامه ریزی انجام شده برای نقش آفرینی و تحقق شعار به کمک تسهیل گران برکت در بخش اشتغال آفرینی استان خواهد رفت تا بتوان مشاغل بیشتری را در روستاها ایجاد کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: قرارگاه جهادی خدمت رسانی این ستاد دارای ۵۳۰ گروه فعال جهادی و مردمی ثبت شده در سامانه احسان است که در سال ۱۴۰۱ سعی می کند با تخصصی کردن این گروه های به موضوعات معیشتی، عدالت آموزشی، اشتغال، امدادی، مساجد، بانوان و غیره پرداخته و گوشه هایی از مشکلات مردم را مرتفع می کند.

وی گفت: همه نهادهای مردمی در استان مصمم تر شده اند تا با هماهنگی و هم افزایی و با بهره مندی از امکانات مردمی در کنار هم قرار گرفته تا بتوان موجبات حل مشکلات مردم را فراهم آورند.

سلمان زاده همچنین به احداث ۱۴ سرویس بهداشتی و حمام با شروع سال جدید اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به شروع سال ۱۴۰۱، گروه های جهادی قرارگاه ستاد اجرایی، در ساخت ۱۴ سرویس بهداشتی و حمام در محله حاشیه شهر انجیراب گرگان مشارکت می کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: ساخت این بخش از کار از روزهای تعطیلات سال آغاز و امیدواریم در روزهای پایانی عید به پایان برسد.

وی بیان کرد: در این اقدام روزانه ۲۰ نیروی جهادی قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، گروه جهادی رضوی، قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و خادمیاران رضوی استان همکاری می کنند.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha