۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
توزیع ۱۰۵ هزار تن نهاده طیور با ارز ترجیحی در استان بوشهر
مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر خبر داد:

توزیع ۱۰۵ هزار تن نهاده طیور با ارز ترجیحی در استان بوشهر

بوشهر- منفرد مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر از توزیع ۱۰۵ هزار تن نهاده طیور با ارز ترجیحی در استان بوشهر خبر داد.

نوذر منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: تامین اقلام مختلف و کالاهای اساسی مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از اولویت‌های مهم مدیران جهاد کشاورزی و سایر مدیران است و امسال شاهد برنامه‌ریزی مناسبی در تامین کالاهای ضروری بودیم.

وی افزود: مرغ و برنج و روغن و میوه و همچنین سایر موارد مورد نیاز مردم در کوتاه‌ترین زمان ممکن تامین و بازارها مملو از کالا شد و هیچگونه کمبودی نداریم.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به اینکه در یکسال اخیر ۴۰ هزار تن مرغ در استان تولید شده است خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۰ میلیون قطعه جوجه در مرغداری‌های استان پرورش داده شد و حدود ۴۰ هزار تن گوشت مرغ تولید و به بازار عرضه شد.

منفرد تصریح کرد: برای ماه مبارک رمضان نیز از هم‌اکنون اقدام شده و ۲.۲ میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده و پیش‌بینی می‌کنیم ۴ میلیون کیلوگرم گوشت مرغ قبل از آغاز ماه مبارک رمضان وارد بازار شود.

مدیر کل جهاد کشاورزی استان بوشهر از توزیع ۱۰۵ هزار تن نهاده طیور با ارز ترجیحی در استان بوشهر خبر داد و یادآور شد: این نهاده‌ها، از طریق سامانه بازارگاه در اختیار مرغداری‌های استان قرار گرفته است.

منفرد گفت: تامین نهاده‌ها با قیمت مناسب و در زمان مناسب از دغدغه‌های مهم مرغداری‌های استان بوشهر است و با تامین ۱۰۵ هزار تن نهاده با قیمت مناسب، امیدواریم تولید گوشت مرغ بدون توقف ادامه یابد.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha