۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
خدمات دهی کامل در ایام نوروز ۱۴۰۱ در پایانه مرزی ماهیرود
مدیر پایانه‌مرزی ماهیرود خبر داد؛

خدمات دهی کامل در ایام نوروز ۱۴۰۱ در پایانه مرزی ماهیرود

بیرجند- مدیر پایانه‌مرزی ماهیرود از خدمات دهی کامل پایانه مرزی طی ایام نوروز ۱۴۰۱ به مسافرین و رانندگان خبرداد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی، علی‌اکبر مزیدی مدیر پایانه‌مرزی ماهیرود گفت: جلسه‌ای در خصوص هماهنگی بین ادارات مستقر در پایانه مرزی ماهیرود جهت خدمات دهی در ایام تعطیلات نوروز در دفتر مدیر پایانه مرزی برگزار شد.

وی ضمن تشکر از دستگاههای اجرایی مستقر در پایانه‌مرزی ماهیرود، افزود: تنها معبر رسمی جهت خدمات دهی به مسافرین و رانندگان در ایام تعطیلات نوروز پایانه‌مرزی ماهیرود است.

مدیر پایانه‌مرزی ماهیرود ، ادامه داد: پایانه‌های مرزی برای ارائه خدمات مطلوب و تسریع در تردد در ایام نوروز ۱۴۰۱ به مسافرین و رانندگان، تردد در روزهای تعطیل و غیرتعطیل، مشابه ایام سال فعال است.

مدیر پایانه‌مرزی ماهیرود، تصریح کرد: بهسازی امکانات و تجهیزات خدمات دهی و رفاهی در این پایانه‌ها، ساماندهی محوطه پایانه ‌مرزی از جمله برنامه‌های مستمر در طول ایام نوروز است که درجهت ارائه خدمات بهینه در ایام نوروز ۱۴۰۱ نسبت به بازدید و کنترل فنی از تمامی تجهیزات و امکانات اقدام شده است.

مزیدی، خاطرنشان کرد: بازدیدهای مستمر از ناوگان حمل و نقل برون شهری سواری و کرایه‌ای در ایام طرح در برنامه کاری است و هر نوع شکایاتی در نحوه ارائه خدمات دهی با قید فوریت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha