۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
واکنش سخنگوی کمیسیون اقتصادی به عدم سرویس‌دهی بسیاری از عابربانک‌ها در نوروز

واکنش سخنگوی کمیسیون اقتصادی به عدم سرویس‌دهی بسیاری از عابربانک‌ها در نوروز

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است در ایام تعطیل که مردم به خدمات بانکی بیشتر به خصوص دریافت وجه نقد نیاز دارند، نباید با عدم سرویس‌دهی دستگاه‌های عابربانک مواجه شده و سرگردان شوند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، غلامرضا مرحبا با اشاره به عدم سرویس دهی بسیار از دستگاه های عابربانک در روزهای منتهی به سال نو تا هم اکنون، گفت: این روزها که مردم در سفر های نوروزی به سر می برند بیش از پیش به پول نقد و تراکنش های بانکی نیاز پیدا می کنند اما مردم گلایه دارند که متأسفانه بسیاری از دستگاه های عابربانک از بانک های مختلف از سرویس دهی خارج شده اند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن انتقاد از عدم ارائه خدمات بانکی اظهار داشت: در ایامی که شعب بانک ها تعطیل هستند نباید ارائه خدمات دچار اختلال شده و مردم سرگردان شوند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه کارشناسان بانک ها باید در صورت نیاز سریعا به دستگاه های عابربانک خود سرکشی کرده و ارائه خدمات آن را بررسی کنند، افزود: زیبنده نیست در زمانی که تمام دستگاه های خدمات رسان در ایام تعطیل و پیک سفرهای نوروزی به دنبال خدمات رسانی به مردم هستند، بانک ها از این موضوع غفلت کنند.

مرحبا ادامه داد: حتی خود بنده همین امروز به چند دستگاه خودپرداز در شهرهای مختلف مراجعه کرده و شاهد عدم سرویس دهی از سوی آنها بودم که بانک ها باید به آن رسیدگی کنند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بانک ها نباید اجازه دهند مردم در مراجعه به آنها و یا استفاده از سامانه های اینترنتی بانکی سرگردان شوند به خصوص که هم اکنون بسیاری از آنها در شهرهای مختلف و دور از دیار خود به سر می برند و نیاز بیشتری به خدمات بانکی به خصوص دریافت وجه نقد دارند.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha