۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
تردد در محورهای زنجان به طارم و زنجان به تهم چورزق با زنجیر چرخ امکان پذیر است
معاون راهداری استان زنجان:

تردد در محورهای زنجان به طارم و زنجان به تهم چورزق با زنجیر چرخ امکان پذیر است

زنجان- یوسفی، معاون راهداری استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف، تردد در محورهای زنجان به طارم و زنجان به تهم چورزق به علت بارش شدید برف با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

جواد یوسفی در گفتگو با خبرنگار بازار به وضعیت تردد در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش برف تردد در محورهای زنجان به طارم و زنجان به تهم چورزق به علت بارش شدید برف با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی اظهار داشت: همچنین محور خلخال به علت بارش برف و ایمن نبودن راه هم تا اطلاع ثانوی مسدود است.

معاون راهداری استان زنجان گفت: با توجه به بارش برف مه غلیظ در تمام گردنه های کوهستانی استان حاکم است و در این میان به رانندگان توصیه می شود برای تردد در این محورها از چراغ مه شکن استفاده کرده و آستانه دید خود را تقویت کنند.

یوسفی تاکید کرد: رانندگان قبل از تردد خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، اعم از تجهیزات گرمایشی، پتو، مواد غذایی خشک و فاسد نشدنی مجهز کنند.

وی گفت: رانندگان برای تردد در گردنه‌های کوهستانی از چراغ مه شکن استفاده کنند.

معاون راهداری استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند،ابراز کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha