۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
تامین روزانه ۱۵۰ هزار متر مکعب آب از طریق آب‌شیرین کن در استان بوشهر
مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر خبر داد:

تامین روزانه ۱۵۰ هزار متر مکعب آب از طریق آب‌شیرین کن در استان بوشهر

بوشهر- عالی مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر از تامین روزانه ۱۵۰ هزار متر مکعب آب از طریق آب‌شیرین کن در استان بوشهر طی ۱۸ ماه آینده خبر داد.

ابوالحسن عالی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با نزدیک شدن به فصل گرما، زنگ خطر برای مشکل تامین آب شرب مردم استان در شهرستان‌های ۱۰ گانه به صدا در آمده و اگر به فکر نباشیم شاهد مشکلات خواهیم بود.

وی افزود: استاندار بوشهر تاکید زیادی بر تسریع در تکمیل پروژه‌های آبرسانی دارد و شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز در این مسیر تمام توان خود را به کار گرفته است.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی، وابستگی زیادی به استان‌های همجوار در تامین آب داریم و از طریق آب‌شیرین‌کن تنها ۴۰ هزار متر مکعب آب تامین می‌شود.

عالی از تامین روزانه ۱۵۰ هزار متر مکعب آب از طریق آب‌شیرین کن در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: با پروژه‌هایی که در دست اجرا داریم، تا ۱۸ ماه آینده روزانه ۱۵۰ هزار متر مکعب آب از طریق آب‌شیرین کن تامین می‌کنیم که گامی در کاهش وابستگی آب استان به استان‌های همجوار است.

وی یادآور شد: عزم جدی برای رفع مشکلات آبی استان داریم و اکنون از مرحله تنش آبی عبور کرده‌ایم و طی دو سال آینده به ثبات کامل می‌رسیم.

کد خبر: ۱۴۱٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha