۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
واحدهای صنفی بازار تاریخی زنجان فردا فعالیت خود را از سر خواهند گرفت
رئیس هیئت امنای بازار زنجان:

واحدهای صنفی بازار تاریخی زنجان فردا فعالیت خود را از سر خواهند گرفت

زنجان - رئیس هیئت امنای بازار زنجان گفت: واحدهای صنفی بازار تاریخی زنجان از بعد از ظهر چهارشنبه فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

سید محمد علویون در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از بعد از ظهر فردا (چهارشنبه) دو هزار و ۳۰۰ واحد صنفی بازار زنجان فعالیت خود را با لحاظ همه پروتکل های بهداشتی آغاز خواهند کرد، اظهار کرد: طبق تصمیم مسئولان استانی، بعدازظهر فردا چهارشنبه ۲۷ فروردین‌ماه تمامی کسبه به جز طلافروشان بازار می‌توانند کارشان را شروع کنند.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای صنفی مستقر در بازار زنجان با آغاز شیوع کرونا و طبق مصوبه ستاد کرونای استان زنجان، مبنی بر تعطیلی بازار زنجان، از این مصوبه تمکین کردند، گفت: با وجود اینکه بیش از ۴۰ درصد واحدهای تجاری بازار زنجان اجاره ای است، با این وجود برای قطع زنجیره کرونا این واحدها نیز فعالیت خود را تعطیل کردند.

علویون با اشاره به اینکه صاحبان واحدهای صنفی بازار زنجان به دلیلی تعطیلی دچار مشکلات زیادی شده اند، افزود: تعدادی از صاحبان واحدهای صنفی بازار زنجان به دلیل تعطیلی بازار، اجاره اسفندماه مستاجران خود را نگرفتند.

رئیس هیئت امنای بازار تاریخی زنجان با اشاره به خسارات کروناویروس به کسب‌وکارها و فعالیت‌های اقتصادی عنوان کرد: کل دنیا تحت تاثیر آثار مخرب این ویروس قرار گرفته که ایران نیز از آن مستثنی نیست. بازار زنجان نیز از این بابت خسارات سنگینی متحمل شده و کسبه هم بعد از بازگشایی مغازه ها باید منتظر چک‌های برگشتی و ضرر و زیان ناشی از کرونا باشند.

علویون گفت: دولت با تخفیف های مالیاتی، وام های با کم بهره می تواند نسبت به رفع بخشی از مشکلات بازاریان زنجان که به دلیل بحران کرونا و تعطیلی واحدهای تجاری متضرر شده اند، کمک کند.

کد خبر: ۱۴٬۱۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha