۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
۵۹۱ هزار تن گندم تولیدی در آذربایجان غربی پیش خرید شد
معاون استاندار آذربایجان غربی:

۵۹۱ هزار تن گندم تولیدی در آذربایجان غربی پیش خرید شد

ارومیه - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از پیش خرید ۵۹۱ هزار تن از ۷۳۹ هزار تن گندم تولیدی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهنام شهدی ظهر سه شنبه در کارگروه خرید تضمینی گندم در محل استانداری آذربایجان غربی از پیش خرید ۵۹۱ هزار تن از ۷۳۹ هزار تن گندم تولیدی استان خبر داد و گفت: این روند نسبت به سال های گذشته، وضعیت مناسب تری یافته و برای بهبود وضعیت گندم کاران و افزایش انگیزه آنان می تواند موثر باشد.

وی با تاکید بر برنامه ریزی برای تمامی مراحل کاشت و برداشت این محصول گفت: گندم را می توان یکی از کالاهای اصلی در هر کشوری دانست که در تمامی کشورها، نقش تعیین کننده ای در اقتصاد غذایی و اقتصاد کشاورزی دارد و باید برای تمامی مراحل تولید آن برنامه ریزی دقیقی داشت.

شهدی با تاکید بر واریز به موقع مبلغ خرید گندم تضمینی و حمایت از گندم کاران گفت: پرداخت به موقع مبلغ خرید تضمینی گندم یکی از دغدغه های کشاورزان به حساب می آید که باید پیگیری های لازم برای تحقق این امر انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر دقت در رعایت مسائل بهداشتی در تولید محصول گندم گفت: سلامت شاغلان و بهداشت فردی فروشندگان در مراکز خرید گندم، فاصله گذاری اجتماعی و بهداشت و ضدعفونی محیط و مرکز خرید باید رعایت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی همچنین بر حفظ و ارتقای کیفیت محصولات کشاورزی و به خصوص گندم تاکید کرده و خواستار ارائه آموزش های لازم به کشاورزان شد.

کد خبر: ۱۴٬۱۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha