۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
اجاره بهای املاک سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز به کسبه بخشیده می شود
فرمانده سپاه شهرستان البرز:

اجاره بهای املاک سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز به کسبه بخشیده می شود

قزوین - فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: اجاره بهای تمامی املاک سپاه امام رضا(ع) این شهرستان به دلیل رکود ایجاد شده در پی شیوع بیماری کرونا به کسبه بخشیده می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز، سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی فرمانده سپاه شهرستان البرز  بیان کرد: در کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا آن هم در بحبوحه عید نوروز مشکلات بسیاری را برای کاسبان، بازاریان، اصناف و غیره به دنبال داشته و در منزل ماندن و تعطیلی بسیاری از مراکز تجاری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نگرانی بسیاری در دل بازاریان ایجاد کرده است.

طاهرخانی در ادامه افزود:  با دعا و توکل به خداوند امیدوار هستیم هر چه زودتر سایه این بیماری از سر مردم کشور دور شود در این شرایط سخت سعی کنیم و باید بیشتر از قبل هوای همدیگر را در این شرایط داشته باشیم.

فرمانده سپاه شهرستان البرز در پایان بیان کرد: سپاه شهرستان البرز با توجه مشکلات پیش آمده و بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب و دستور فرمانده سپاه استان قزوین در خصوص رزمایش کمک مومنانه بر آن شدیم تا با یک تصمیم واحد اجاره بهای فروردین ماه تمامی املاک که در اختیار مستاجران است را بخشیده تا صاحبان مشاغل بتوانند گوشه ای از خسارات ناشی از ویروس کرونا را جبران کنند.

کد خبر: ۱۴٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha