۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
نبود سردخانه مشکل باغداران کاکان/ فصل گردشگری منطقه از نوروز تا پاییز
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:

نبود سردخانه مشکل باغداران کاکان/ فصل گردشگری منطقه از نوروز تا پاییز

یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دوهزار هکتار از اراضی کاکان به باغداری اختصاص یافته و باغداران مشکلاتی همچون نبود سردخانه دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، علی احمد زاده ظهر شنبه در حاشیه بازدید از منطقه کاکان شهرستان بویراحمد در جمع خبرنگاران افزود: ایجاد سردخانه در این منطقه، به تنظیم بازار میوه در استان نیز کمک می کند.

وی با بیان اینکه منطقه کاکان قابلیت‌های بی‌نظیر گردشگری دارد، گفت: کاکان به توجه به پتانسیهای طبیعی خود، منطقه خاص گردشگری استان است و از عید نوروز تا فصل پاییز گردشگری این منطقه رونق دارد.

استاندار اظهار داشت: وجود پیست اسکی کاکان موجب شده تا علاقمندان به ورزش‌های زمستانی این منطقه را برای ورزش و تفریح انتخاب کنند، و باید کارهای بیشتری در حوزه گردشگری این منطقه باید انجام شود.

احمد زاده تصریح کرد: از کسانی که بخواهند در این منطقه اشتغال ایجاد کنند حمایت خواهیم کرد و نیاز است به اندازه استعدادهای این منطقه به آن توجه شود.

وی افزود: باغداری کاکان به ویژه در تولید سیب زبانزد است و کسانی که بخواهند در این حوزه سرمایه‌گذاری کنند حمایت ویژه می شوند.

استاندار تصریح کرد: هر نقطه از این منطقه که نیازمند توسعه است معرفی شود تا تسهیلات لازم اختصاص یابد و چند هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار استان قرار گرفته که از جوانان می‌خواهم برای ایجاد اشتغال به ما مراجعه کنند و به فکر اشتغال کم‌درآمد دولتی نباشند.

کد خبر: ۱۴۱٬۶۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha