۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
آمادگی کامل مناطق شرکت ملی پخش برای عرضه سوخت نوروزی ۱۴۰۱

آمادگی کامل مناطق شرکت ملی پخش برای عرضه سوخت نوروزی ۱۴۰۱

کارشناسان و بازرسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در تعطیلات نوروز پیش‌رو همچون سال‌های گذشته بر روند سوخت‌رسانی در جایگاه‌های عرضه سوخت سراسر کشور به‌ویژه در محورهای مهم مواصلاتی نظارت کامل دارند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نفت، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در این ایام افزون بر روند سوخت‌رسانی، کیفیت و کمیت سوخت عرضه‌شده در جایگاه‌ها، بر رعایت اجرای پروتکل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا در ایام تعطیلات نوروز نیز نظارت دارد.

در گزارش پیش رو به آمادگی بعضی از مناطق در نقاط مختلف کشور برای عرضه سوخت نوروزی به هموطنان همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرداخته‌ایم که از نظرتان می‌گذرد.

میزبانی ۲۷۷ جایگاه عرضه سوخت خراسان رضوی از مسافران نوروزی
علی‌اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی اظهار کرد: این منطقه با ۱۴۰ جایگاه عرضه فرآورده‌ نفتی و ۱۳۷ جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی) برای خدمت‌رسانی به هموطنان و مسافران عزیز در ایام تعطیلات نوروز آمادگی دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه مشهد مقدس از شلوغ‌ترین شهرهای زیارتی و گردشگری ایران است، اعلام کرد: این شهر همیشه مملو از عاشقان امام رضا (ع) است، اما نوروز و تعطیلات اوج شلوغی این شهر بزرگ به شمار می‌آید و این موضوع، وظیفه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی را چند برابر می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی ضمن تأکید بر اینکه با تمهیدهای اندیشیده‌شده انبارهای نفت منطقه ذخیره مطمئن سوخت دارند، اظهار کرد: برای اطمینان از آمادگی صددرصدی منطقه، بازدید دوره‌ای از جایگاه‌ها را به‌صورت فشرده‌تر در این فرصت باقی‌مانده تا نوروز به‌ویژه از لحاظ نظافت نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی، تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی، خرید به‌موقع فرآورده و آماده ‌به‌کار بودن ژنراتورها بررسی می‌کنیم.

اصغری با اشاره به افزایش تعداد جایگاه‌ها و نقش مؤثر آن در کاهش ترافیک اظهار کرد: در ایام دهه مبارک فجر، تعداد سه جایگاه در منطقه به بهره‌برداری رسید، همچنین یک جایگاه نیز در نیشابور در روز ولادت حضرت سجاد (ع) افتتاح شد، ضمن اینکه دو جایگاه دیگر نیز قبل از سال جدید در سطح منطقه به بهره‌برداری خواهد رسید.

آمادگی مجاری عرضه سوخت سمنان
رضاعلی نیک‌نظر، سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از آمادگی تمامی مجاری عرضه سوخت استان سمنان در ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

وی از برگزاری نشست هم‌اندیشی به‌منظور حفظ و آمادگی بیشتر مجاری عرضه سوخت در ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان با حضور مسئولان عملیاتی و ستادی، همچنین جایگاه‌داران نواحی چهارگانه در محل سالن جلسات منطقه خبر داد.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود تعداد جایگاه‌های نفت‌گاز، بنزین و سی‌ان‌جی را در استان مناسب دانست و گفت: تأمین به‌موقع سوخت از رسالت‌های مهم و اصلی شرکت ملی پخش است.

نیک‌نظر از فعالیت مالکان و متصدیان جایگاه‌های عرضه سوخت به جهت تعامل و همکاری با منطقه به‌ویژه در جریان مشکلات به‌وجودآمده در تجهیزات سامانه هوشمند سوخت هنگام حمله سایبری قدردانی کرد.

وی با اشاره به سفرهای نوروزی امسال و حجم بالای تردد در مسیرهای استان بر حفظ و ارتقای کیفیت شاخص‌های موردنظر و لزوم رعایت مقررات و قوانین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بخش‌های ارتباط با مشتریان از جمله تجهیزات، ایمنی جایگاه‌ها، تعداد کافی اپراتورها، نظافت محوطه، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی، تأمین به‌موقع فرآورده، پیگیری در تسریع تولید و ارسال کارت‌های سوخت المثنی آزاد مجاری عرضه سوخت و آزمایش‌های کنترل کیفی و کمّی تأکید کرد.

همه جایگاه‌های منطقه قزوین فعال است
لطف‌الله مسعودی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین اظهار کرد: تمامی مجاری عرضه سوخت استان قزوین در ایام تعطیلات پیش‌رو از آمادگی کامل برخوردارند.

وی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزیز، جلسه هماهنگی سوخت‌رسانی تعطیلات نوروز با حضور مسئولان شرکت و صنف جایگاه‌داران استان در محل سالن نشست‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین برگزار شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین اظهار کرد: استان قزوین از نظر جغرافیایی و حمل‌ونقل در مسیر مواصلاتی اصلی کشور قرار گرفته است، از این رو همواره در ایام تعطیلات نوروز شاهد حجم بالای مسافران در این استان هستیم و این مهم تعامل بیش از پیش مالکان و متصدیان جایگاه‌ها با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین را می‌طلبد.

مسعودی ضمن ابراز رضایت‌مندی از نحوه سوخت‌رسانی زمستانی، از فعالیت مالکان و متصدیان جایگاه‌های عرضه سوخت، پیمانکاران حمل‌ونقل و رانندگان نفتکش برای همکاری با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قدردانی کرد.

وی تأکید کرد: مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت و ثبت نظرها، پیشنهادها و شکایت‌های مردمی پیرامون سوخت‌رسانی است.

آرایش نوروزی جایگاه‌های عرضه سوخت زنجان
حمید حبیبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان اعلام کرد: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به هموطنان عزیز، نشست هماهنگی سوخت‌رسانی تعطیلات نوروز و تمهیدات پایان سال با حضور مسئولان شرکت، انجمن صنفی جایگاه‌داران و نماینده نیروی انتظامی برگزار شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه همواره در ایام تعطیلات نوروزی شاهد حجم بالای مسافران در این استان هستیم که این موضوع بیش از پیش مالکان و متصدیان جایگاه‌ها با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان را می‌طلبد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در این نشست را تمهیدهای ایمنی چهارشنبه آخر سال، همکاری با مأموران اعزامی نیروی انتظامی، ارائه خدمات مطلوب به مشتریان و مراجعان، رعایت حقوق شهروندی و برخورد مناسب با مشتریان، تأمین به‌موقع و عرضه مناسب سوخت، عرضه نکردن سوخت مظروف، آماده‌به‌کار بودن همه نازل‌ها، همچنین نظافت محوطه جایگاه‌ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی برشمرد.

استقبال از سال نو با آمادگی کامل امکانات و تجهیزات سوخت‌رسانی منطقه فارس
سعید حیدری، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در نشست هماهنگی با شرکت‌های صاحب نشان (برند) از آمادگی کامل امکانات و تجهیزات مجاری عرضه سوخت برای استقبال از سال نو و مسافران نوروزی خبر داد.

وی بیان کرد: به‌منظور آمادگی برای سوخت‌رسانی نوروز، هماهنگی و تمهیدات لازم با مدیران شرکت‌های صاحب نشان و مالکان مجاری عرضه سوخت انجام و بازدید از کل ۴۲۸ جایگاه سوخت مایع و سی‌ان‌جی استان از نیمه اسفندماه امسال آغاز شده است و تا پایان سفرهای نوروزی ادامه دارد.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه مدیران و کارکنان جایگاه‌ها در سال جاری افزود: هم‌اکنون ۲۹۸ جایگاه عرضه سوخت مایع در سطح منطقه فعال که ۷۰ درصد از آنان تحت پوشش شرکت‌های صاحب نشان هستند که به‌صورت دوره‌ای مورد بازدید و پایش قرار می‌گیرد و با نزدیک شدن به سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی پیگیری برای رفع مشکلات موجود با دقت و حساسیت بیشتری انجام می‌شود.

حیدری تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن استان فارس در محور مواصلاتی جنوب و شمال کشور، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم با رؤسای نواحی و واحدهای ستادی برای به‌کارگیری تمامی امکانات و منابع موجود به‌منظور آماده‌سازی و تجهیز مجاری عرضه سوخت برای ارائه خدمات شایسته به مسافران و جلب رضایت مراجعه‌کنندگان انجام شده است.

وی رعایت نکات ایمنی در مجاری عرضه به‌ویژه در جایگاه‌های عرضه سی‌ان‌جی، آراستگی عمومی، خرید به‌موقع فرآورده، نصب شماره تلفن مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تکریم ارباب رجوع و توجه دقیق به ضوابط ایمنی، بهداشت و محیط زیست در زمان تخلیه و عرضه فرآورده‌های نفتی را از جمله موارد لازم و مورد توجه در جایگاه‌ها برشمرد.

اجرای طرح نظارت نوروزی بر جایگاه‌ها در منطقه ارومیه
احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: طرح نظارت نوروزی بر جایگاه‌های عرضه سوخت ارومیه و شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی با هدف تأمین رفاه گردشگران در تعطیلات نوروزی از ۱۵ اسفندماه امسال با اعزام ۱۰ گروه فنی و مهندسی به جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه آغاز شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، نظارت بر توزیع، کنترل کمّی و کیفی فرآورده‌های عرضه‌شده در جایگاه‌ها، وضعیت نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، رعایت نکات ایمنی و بهداشتی و سایر مسائل مربوط به جایگاه‌هاست.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه با تأکید بر آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه و نواحی تابع افزود: به‌منظور خدمات‌رسانی مطلوب به مردم و تأمین فرآورده‌های مورد نیاز در تمامی ساعات شبانه‌روز، نظارت مستمر بر فعالیت تمامی جایگاه‌ها در قالب گشت‌های کنترلی در این ایام بیش از پیش ادامه دارد.

مجرد تصریح کرد: با توجه به تمهیدهای اندیشیده‌شده، ضمن ذخیره مطمئن سوخت در انبارهای نفت، برای اطمینان از آمادگی صددرصدی منطقه، بازدیدهای دوره‌ای از جایگاه‌ها به‌صورت فشرده‌تر در این فرصت باقیمانده تا نوروز انجام و از آمادگی تجهیزات ایمنی و آتش‌نشانی، خرید به‌موقع فرآورده، آماده‌به‌کار بودن ژنراتورها و نظافت کلی جایگاه‌های عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی اطمینان حاصل می‌شود.

وی تأکید کرد: افزون بر بازدیدهای استانی، گروه‌های نظارتی عملیاتی از ستاد تهران نیز در طول تعطیلات نوروزی از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان آذربایجان غربی بازدید و عملکرد منطقه را بررسی خواهند کرد.

مدیر شرکت ملی پخش منطقه ارومیه افزود: مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران آماده دریافت دیدگاه‌ها، پیشنهادها و شکایت‌های مسافران و مشتریان جایگاه‌هاست و در کمترین زمان ممکن از طریق رؤسای نواحی بررسی و پاسخ داده می‌شود.

هم‌اندیشی با مالکان جایگاه‌های سوخت منطقه کرمان برای سوخت‌رسانی نوروزی
سیدباقر نورالدینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و افزایش سفرها و به‌منظور ارائه خدمات و سوخت‌رسانی مطلوب به مسافران نوروزی، نشست هم‌اندیشی با مالکان جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه کرمان برگزار شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تلاش مالکان مجاری عرضه سوخت استان در جهت سوخت‌رسانی مطلوب به همشهریان، گفت: در فرصت باقیمانده از سال ۱۴۰۰ باید جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی در جهت رفع نواقص و کمبودهای موجود اقدام کنند تا شاهد ارائه خدمات مطلوب به هم‌وطنان عزیز باشیم.

داوود عربعلی، معاون نظارت بر عملیات بهره‌برداری حوزه ۳ ستاد منطقه کرمان نیز ضمن تأکید بر اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی جایگاه‌داران را همکار واقعی خود می‌داند، گفت: ارائه خدمات مطلوب و تسریع در خدمت‌رسانی به هم‌وطنان در گرو همکاری با یکدیگر است که با پیگیری‌های پرشمار و کمک جایگاه‌داران توانستیم شرایط سوخت‌رسانی به مردم را در حد مطلوبی تسهیل کنیم.

آماده به‌کار بودن جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه زاهدان
مهدی سلیمی، معاون فنی و عملیاتی منطقه زاهدان در نشستی که با حضور مدیران جایگاه‌های عرضه سوخت در ستاد منطقه برگزار شد، بر آماده به‌کار بودن کامل و عرضه شبانه‌روزی سوخت جایگاه‌های منطقه تأکید کرد.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده مشکلی در زمینه تأمین سوخت مورد نیاز سفرهای نوروزی وجود ندارد و عرضه سوخت به‌صورت مطلوب در همه جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه انجام خواهد شد.

معاون فنی و عملیاتی منطقه زاهدان از مسئولان جایگاه‌ها درخواست کرد: نظارت کامل از سوی مسئولان جایگاه‌های عرضه سوخت انجام و وضع ارائه خدمات، آماده به‌کار بودن تلمبه‌ها، ژنراتورهای برق و دیگر الزام‌ها به نحو مطلوب مدیریت شود.

سلیمی با اشاره به اینکه کارت سوخت در اختیار جایگاه‌ها قرار خواهد گرفت، تأکید کرد: به‌دلیل شرایط کدینگ کارت سوخت در منطقه، جایگاه‌دار موظف است کنترل و نظارت لازم بر تأمین سوخت مورد نیاز مسافران و مهمانان نوروزی از طریق کارت سوخت جایگاه را داشته باشد تا مسافران به‌راحتی در جایگاه سوخت‌گیری کنند.

وی تأکید کرد: رعایت الزامات بهداشتی کرونا، استفاده از ماسک و دستکش ازسوی کارکنان جایگاه، توزیع دستکش یکبار مصرف به مراجعان، همچنین نصب بنر و تبلیغات خوشامدگویی و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در جایگاه‌ها باید انجام شود.

سوخت‌رسانی مطمئن ۱۰۳ جایگاه عرضه سوخت به مسافران نوروزی منطقه میاندوآب
سیدجواد فیض‌حسینی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از آمادگی کامل کارکنان و جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه میاندوآب برای ارائه سوخت‌رسانی مطلوب و مطمئن به مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور خبر داد.

وی گفت: برای آمادگی شبانه‌روزی جایگاه‌ها برای عرضه سوخت مطلوب و مطمئن و ارائه خدمات جانبی و رفاهی در ایام تعطیلات نوروز، طرح نظارت و ارزیابی بر عملکرد وضع عمومی ۱۰۳ جایگاه عرضه سوخت از ۲۳ اسفندماه امسال در سطح مجاری عرضه سوخت فرآورده‌های نفتی منطقه با حضور کارشناسان واحدهای بازرگانی، عملیاتی، اچ‌اس‌ئی، روابط عمومی، سی‌ان‌جی و تأمین و توزیع در منطقه میاندوآب آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز سال جدید ادامه خواهد یافت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب تأکید کرد: طرح نظارت بر ارزیابی عملکرد وضع عمومی مجاری عرضه سوخت با هدف اجرای مطلوب و بهینه عملیات سوخت‌رسانی، ارتقای سطح خدمات، کنترل کیفی و کمّی عرضه سوخت، همچنین جلب رضایت هموطنان از سوخت‌گیری مطمئن از دهه سوم اسفندماه امسال آغاز و در طی این طرح نظارتی بعضی از نواقص فنی جایگاه‌های عرضه سوخت برطرف و آزمایش کیفی و کمّی فرآورده‌های نفتی، تجهیز و تکمیل نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی، رعایت نکات ایمنی، ارائه خدمات جانبی با هدف رفاه حال مسافران در ۱۰۳ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی زیر پوشش منطقه در هشت شهرستان جنوب آذربایجان غربی مورد پایش کارشناسان منطقه قرار می‌گیرد.

فیض حسینی با اشاره به فعالیت ۲۸ جایگاه سی‌ان‌جی و ۷۵ جایگاه بنزین و سه باب نمازخانه بین‌راهی فعال در منطقه اظهار کرد: همه مجاری عرضه سوخت با کارکنان پرتلاش به‌صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمت بی‌دغدغه همراه با رضایت‌مندی برای مسافران نوروزی و همشهریان عزیز با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی است.

کد خبر: ۱۴۱٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha