۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲
هیچ مشکلی در تامین کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در آذربایجان شرقی وجود ندارد
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

هیچ مشکلی در تامین کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در آذربایجان شرقی وجود ندارد

تبریز- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هیچ مشکلی در تامین کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در آذربایجان شرقی وجود ندارد.

به گزارش بازار، محمد کلامی در نشست فرمانداران و بخشداران استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین کالاهای ضروری مورد نیاز مردم در استان نداریم، از فرمانداران خواست با حضور میدانی موثر، بر رعایت قیمت مصوب و کیفیت کالاهای عرضه‌شده در بازار شهرستان‌ها نظارت کنند.

وی همچنین خواستار تشکیل شوراهای جذب سرمایه‌گذاری و پیگیری مستمر کارگروه‌های اقتصادی در شهرستان‌ها، تلاش برای جذب تسهیلات بخش تولید با اولویت واحدهای اثرگذار و صنایع پیشرفته، نظارت بر عملکرد ادارات در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری و تهیه نقشه راه و چشم‌انداز توسعه اقتصادی در شهرستان‌های استان شد.

تراب محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی هم در این جلسه با تاکید بر روحیه انقلابی و جهادی فرمانداران، آنها را به برنامه‌ریزی در راستای تحقق اهداف دولت، در نظر گرفتن مردم در این برنامه‌ها، حضور مستمر در بین مردم و حفظ شأن نمایندگی عالی دولت در عین تعامل با همه نهادها توصیه کرد.

جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم بر تمرکز فرمانداران در موضوع اشتغال و معیشت مردم تاکید کرد و اهتمام آنان برای سوق دادن اعتبارات شهرستان به سمت پروژه‌های زیرساختی، استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه برای تامین مالی، نظارت جدی بر هزینه‌کرد اعتبارات دهیاری‌ها و عزم جدی برای اجرای طرح‌های ملی مسکن در شهرستان‌ها را خواستار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هم گزارشی از روند جذب اعتبارات استانی ارائه و بر اهتمام جدی فرمانداران برای جذب اعتبارات مصوب و مستندسازی و انعکاس عملکردها و دستاوردهای دولت به افکار عمومی تاکید کرد.

کد خبر: ۱۴۱٬۴۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha