۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
 کالای تنظیم بازار در سامانه «سدن شاپ» عرضه و فروش می‌شود
یک فعال اقتصادی:

کالای تنظیم بازار در سامانه «سدن شاپ» عرضه و فروش می‌شود

گرگان- مبصری، دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ کشور گفت: کالاهای تنظیم بازار و گوشت، مرغ و تخم مرغ در سامانه الکترونیکی سدن شاپ عرضه و فروش می‌شود.

رضا مبصری در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه فروشگاه اینترنتی سدن شاب اسفند سال گذشته با هدف توزیع شاپ گوشت طیور راه اندازی شد، ابراز کرد: هدف از ایجاد فروش الکترونیک حذف تا حلقه واسطه است و تلاشمان بر این است تا توزیع با جدیدترین تکنولوژی به دست مصرف کننده با قیمتی مناسب برسد.

وی با بیان این نکته که این اقدام به ارزان شدن کالا بسیار کمک می‌کند، اظهار کرد: از آنجایی که هدف دولت از درج قیمت تولید حذف واسطه و رسیدن کالا به دست مشتری با حاشیه سود منطقی است ما هم تلاش کردیم تا با فروش اینترنتی به دولت در این بخش کمک برسانیم مشابه این اقدام را دولت با راه اندازی سایت بازرگام انجام داده؛ در این سیاست کالا از تولید مستقیم به دست مصرف کننده می‌رسد.

این فعال اقتصادی ضمن یادآوری این نکته که فروش اینترنتی از طریق سایت بازرگام در شهرهای کوچکی مانند گرگان اتفاق نیافتاده بود، افزود: بر همین اساس سدن شاپ با هدف ارائه خدمات بهینه به هم استانی‌ها اقدام به توزیع کالاهایی نظیر گوشت، مرغ، برنج، روغن، شکر، قند و غیره در گستره استانی کرد همچنین در ابتدا فروش و توزیع اینترنتی در شهرهای گرگان، بندر گز، کردکوی و بندرترکمن اتفاق افتاد که در مرحله بعد شهرستان‌های آق‌قلا، گنبد، مینودشت، رامیان، گالیکش و علی آباد به این لیست اضافه خواهد شد.

مبصری با بیان اینکه در گام نخست، سایت بسیار خوبی برای سدن شاپ طراحی شد. نرم افزار اندروید سدن شاپ در اغلب فروشگاه‌های معروف مانند چهارخانه و کافه بازار قابل دانلود است، ابراز کرد: دو بخش کالاهای تنظیم بازار و ثبت سفارش مشتری بر روی نرم افزار ایجاد شده و با خرید از سامانه یا نرم افزار سدن شاپ حداکثر ۲۴ ساعت یا کمتر از آن، کالا بدون هزینه ارسال به دست مشتریان می‌رسد همچنین قیمت محصولات سدن شاپ بر اساس قیمت گذاری دولت انجام شده و و بر روی سایت نرخ هر محصول قابل دسترس است.

وی ادامه داد: یک بخش دیگری که در سامانه پیش بینی شده گزینه سایر کالاها است؛ یک بخش در حال توسعه که محصولات غیر کالاهای تنظیم بازار از جمله آجیل شب عید در آن به قیمت مصوب دولتی عرضه شد همچنین بخش‌های دیگری نظیر پوشاک هم به زودی به محصولات سدن شاپ اضافه خواهد شدو تلاش مان بر این است تا از زیرساخت استانی استفاده کنیم.

دبیر انجمن تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ کشور با بیان این نکته که معمولاً وقتی پلتفرم خوب ایجاد می‌کنیم امکان فروش خدمت هم ایجاد می‌شود، افزود: در حاضر تعاون روستایی شاهرود از ما تقاضا کرده که این سامانه را در اختیار آنها قرار دهیم که درواقع با این اقدام سدن شاپ فروش سرویس هم انجام می‌دهد.

کد خبر: ۱۴۱٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha