۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
توزیع میوه شب عید در ایلام هوشمند شد
مدیرکل تعاون روستایی ایلام:

توزیع میوه شب عید در ایلام هوشمند شد

ایلام- مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: توزیع هوشمند میوه ایام عید نوروز در مرکز استان برای اولین بار امکان پذیر است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعاون روستایی ایلام، محمدناصر ناصری اظهار داشت: مصرف کنندگان با ورود به سامانه بازرگام و نصب برنامه خرید هوشمند بر روی گوشی‌های همراه خود نسبت به خرید میوه شب عید اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این سامانه یک برنامه سراسری برای شهرهای پرجمعیت است، افزود: برنامه ثبت سفارش هوشمند خرید میوه عید برای اولین بار در مرکز استان ایلام فعالیت می‌کند.

ناصری در مورد توزیع میوه شب عید هم توضیح داد: سهمیه در نظر گرفته میوه ایام عید استان ایلام در نوروز ۱۴۰۱ حدود ۳۰۰ تن سیب درختی و پرتقال با قیمت مصوب ستاد تنطیم بازار کشور است.

وی با بیان اینکه توزیع میوه در راستای تنظیم بازار و تقاضای مصرف کنندگان است، یادآور شد: ۱۰۰ تن سیب و ۲۰۰ تن پرتقال از امروز تا پایان تعطیلات نوروزی به تدریج بر اساس نیاز بازار وارد چرخه عرضه می‌شود.

مدیرکل تعاون روستایی ایلام گفت: قیمت مصوب تمام شده برای مصرف کننده به ازای هر کیلوگرم سیب درختی ۱۲۰ هزار ریال و پرتقال نیز ۱۰۰ هزار ریال است که توسط عاملان توزیع به فروش می‌رسد.

ناصری اضافه کرد: حدود ۶۰ عامل توزیع در سراسر استان ایلام توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و شهرداری‌ها برای عاملیت توزیع سیب و پرتقال معرفی شده اند.

کد خبر: ۱۴۱٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha