۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
ادامه روند نزولی تزوس| احتمال افزایش موقت قیمت پیش از ریزش بیشتر
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه روند نزولی تزوس| احتمال افزایش موقت قیمت پیش از ریزش بیشتر

روند نزولی نسبتا ثابت در روند فعلی قیمت تزوس، هرگونه احتمال افزایش قیمت برای این ارز را با دشواری مواجه کرده است.

به گزارش بازار، حرکت نزولی نسبتا ثابت در روند فعلی قیمت تزوس، هرگونه احتمال افزایش قیمت برای این ارز را با دشواری مواجه کرده است. این وضعیت با ظهور یک الگوی بالقوه نزولی بدتر شده و در حال حاضر هیچ گونه اثری از افزایش و بازگشت قیمت برای تزوس به چشم نمی خورد.

با رسیدن قیمت به نقطه همگرایی دو خطی که مثلث نزولی را تشکیل می دهند، عمل قیمت به طور قابل توجهی کاهش یافته است. در اینجا دو احتمال وجود دارد. در بیشتر موارد، مثلث ادامه روند غالب را نشان می دهد که در این حالت یک روند نزولی است. در کمتر از ۲۰٪ موارد، مثلث می تواند یک الگوی سر پایین را تشکیل دهد که منجر به وارونه شدن آن می شود. چنین تغییری ممکن است منجر به ایجاد یک رشد کوتاه قبل از ادامه روند فروش مجدد شود. در هر صورت، به نظر می رسد این وضعیت بیشتر به نفع فروشندگان باشد تا خریداران، و به پیش بینی های نزولی قیمت تزوس دامن می زند.

با این حال، هنوز کسانی هستند که توکن های تزوس را برای مدت طولانی هولد کرده اند. این دسته از افراد معتقدند تحولات و ریزش های اخیر منجر به ایجاد این وضعیت شده و اکنون فرصتی مناسب برای خرید تزوس است.

گفتنی است، تزوس یک همکاری چند ساله با گروه Misfits (MGG) برای تولید بازی های آنلاین امضا کرده است. MGG اخیراً Block Born را راه اندازی کرده که یک انجمن اختصاصی بازی بلاکچین محسوب میشود. تزوس همچنین با برخی از برندهای بزرگ ورزشی شراکت دارد که یکی از آنها باشگاه فوتبال منچستریونایتد است. اکنون دارندگان توکن های تزوس بر این باورند که این مشارکت ها منجر به افزایش تقاضا و قیمت در بازار تزوس خواهد شد.


پیش بینی قیمت تزوس

ادامه روند نزولی تزوس| احتمال افزایش موقت قیمت پیش از ریزش بیشتر


چشم انداز پیش بینی قیمت تزوس بر نمودار روزانه آن مبتنی است؛ جایی که یک مثلث نزولی در حال حاضر در حال تکامل است. کندل های قیمت در حال تست پشتیبانی روی ۲.۸۴۹ دلار هستند.

اگر این حمایت تحت فشار نزولی تسلیم شود، حمایت ۲.۵۳۴ به عنوان هدف اولیه وارد تصویر خواهد شد. همچنین یک سطح حمایت اضافی در ۲.۱۱۰ (۲۲ ژوئن/۲۱ ژوئیه ۲۰۲۱) قبل از ورود قیمت به نقطه ۱.۸۰۵ احتمالا وارد این ترکیب خواهد شد که نشانگر افزایش قیمت موقتی است.

کد خبر: ۱۴۱٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha