۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
۷۳ واحد صنعتی راکد البرز به چرخه تولید بازگشت
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز:

۷۳ واحد صنعتی راکد البرز به چرخه تولید بازگشت

کرج- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز گفت: یکی از مهمترین برنامه های شرکت احیای واحدهای راکد و غیرفعال است که تلاش می شود با استفاده از ظرفیت های موجود، این واحدها به چرخه تولید بازگردند.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی البرز، حمیدرضا عقاب نشین در کارگروه داخلی احیای واحدهای راکد که با حضور مدیران ارشد شهرکهای صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: با تشکیل کارگروه و با استفاده از ظرفیت دستگاههای اجرایی تلاش می‌شود تا مشکلات واحدهای تولیدی احصا شده و سپس راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات آنان ارائه شود.

عقاب نشین افزود: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و در راستای تلاش برای افزایش تولید و اشتغال از ابتدای امسال تاکنون ۷۳ واحد صنعتی راکد و غیرفعال در شهرکهای صنعتی استان البرز به چرخه تولید بازگشته‌اند که با آغاز به کار این واحدهای تولیدی برای یک هزار و ۱۷ نفر اشتغال، ایجاد شده است.

وی افزود: رسته فعالیت واحدهای احیا شده شامل صنایع غذایی، خوراک دام و طیور، فلزی، نساجی، شیمیایی، بسته بندی، شوینده، تجهیزات پزشکی، لبنی و لوازم خانگی بوده است.

سرمایه گذاری ۵ هزار و ۱۰ میلیارد ریالی برای واحدهای تولیدی
بنا به گفته عقاب نشین حجم سرمایه گذاری این واحدهای تولیدی بالغ بر پنج هزار و ۱۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای احیای واحدهای راکد صنعتی و تولیدی اضافه کرد: ارتقاء فناوری، جذب سرمایه گذار، ارائه تسهیلات، توسعه بازار و محصول از عوامل مهم در احیای ۷۳ واحد راکد صنعتی در این مدت بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز ضمن تشکر از تلاش های جهادگونه مدیران، کارآفرینان و صنعتگران، ابراز امیدواری کرد تا با اقداماتی که به منظور حمایت از واحدهای صنعتی و رفع موانع تولید انجام می‌شود شاهد افزایش بیش از پیش تولید و اشتغال در استان البرز باشیم.

عقاب نشین تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه های شرکت شهرکهای صنعتی البرز احیا واحدهای راکد و غیرفعال است که تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت‌های موجود، این واحدهای راکد به چرخه تولید بازگردند.

کد خبر: ۱۴۱٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha