۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
نمایش بهره‌وری ­۳۳ وزارتخانه و دستگاه اجرایی

نمایش بهره‌وری ­۳۳ وزارتخانه و دستگاه اجرایی

سامانه آینه بهره‌وری برای نمایش وضعیت موجود بهره‌وری در سطوح مختلف ۳۳ وزارتخانه و دستگاه اجرایی ملی، امروز با حضور معاون رئیس جمهور رونمایی می‌شود.

به گزارش بازار، سامانه آینه بهره‌وری با ارائه آمار و اطلاعات موجود بهره‌وری در سطوح بین‌المللی، ملی، بخشی و بخش عمومی (شامل وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و عمومی غیر دولتی) برای رسیدن به اهداف کلان بهره‌وری طراحی شده است. نمایش بهره‌وری ۳۳ وزارتخانه و دستگاه اجرایی

آینه بهره‌وری در جهان، گویای وضعیت شاخص‌های بهره‌وری در کشورهای منتخب، به‌ویژه کشورهای عضو سازمان بهره‌وری آسیایی است. اطلاعات برگرفته از این بخش، می‌تواند به تعیین سیاست‌های کلی بهره‌وری در برنامه‌های توسعه کمک کند.

آینه بهره‌وری، سطح ملی وضعیت شاخص‌های بهره‌وری در سطوح کلان، بخش‌های اقتصادی و شرکت‌های دولتی را به نمایش می‌گذارد. این اطلاعات می‌تواند مبنایی برای ارزیابی میزان تحقق اهداف مرتبط با بهره‌وری در برنامه‌های توسعه، قرار گیرد و همچنین در سیاست‌گذاری اقتصادی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

آینه بهره‌وری بخش عمومی، عملکرد کلی ۳۳ دستگاه اجرایی ملی را در استقرار چرخه بهره‌وری مقایسه می‌کند. همچنین، هر یک از این ۳۳ دستگاه اجرایی ملی می‌تواند با مراجعه به بخش آیینه چرخه بهره‌وری در سازمان‌ها / شرکت‌های تابعه، از کیفیت استقرار چرخه در سازمان‌های تابعه خود آگاهی پیدا کند.

کد خبر: ۱۴۰٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha