۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
پرتقال و سیب به نرخ ۸ هزار تومان در اردبیل عرضه می شود
مدیرکل تعاون روستایی اردبیل:

پرتقال و سیب به نرخ ۸ هزار تومان در اردبیل عرضه می شود

اردبیل- دشتبانی، مدیرکل تعاون روستایی اردبیل گفت: سیب و پرتقال به قیمت مصوب هر کیلو هشت هزار تومان در آستانه تعطیلات نوروزی در استان اردبیل عرضه می شود.

ابوالفضل دشتبانی در گفت‌و گو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با تصمیم ستاد تنظیم بازار برای پرتقال درجه یک مازندران قیمت هر کیلو ۸ هزار تومان و سیب قرمز استخوانی نیز نرخ ۸ هزار تومان مصوب شد تا عرضه آن آغاز شود.

وی تصریح کرد: قرار بود توزیع میوه شب عید از ۲۴ اسفندماه شروع شود که با یک روز تأخیر از ۲۵ اسفندماه توزیع میوه شب عید را در شهرهای مختلف استان اردبیل شاهد خواهیم بود.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل گفت: ۴۶۲ تن سیب و ۷۰۲ تن پرتقال با قیمت پایین‌تر از نرخ بازار در قالب این طرح عرضه خواهد شد که هموطنان در مناطق مختلف استان می توانند به تناسب نیاز خود خرید حضوری و هوشمند داشته باشند.

دشتبانی افزود: در ۳۴ نقطه شهرستان اردبیل اعم از مناطق مختلف شهر و منطقه هیر، آراللو و ثمرین توزیع میوه شب عید انجام می شود و در شهرستان‌ها نیز در ۷۶ ایستگاه توزیع میوه شب عید را با کیفیت و مطلوبیت مناسب شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: حتی قرار است با همکاری تعاون روستایی در روستاها و مناطق عشایری نیز توزیع میوه شب عید انجام شود تا اهالی استان بتوانند با قیمت مناسب و پایین‌تر از نرخ مصوب بازار پرتقال و سیب مورد نیاز این ایام را تأمین کنند.

دشتبانی در مورد توزیع هوشمند از طریق سامانه بازرگان و کالاهای اساسی نیز اضافه کرد: از فردا ثبت این اطلاعات در سامانه انجام می شود تا تحویل در درب منزل انجام شده و هموطنان بدون مراجعه حضوری بتوانند میوه شب عید خود را تأمین کنند.

وی بیان کرد: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا این میوه‌ها به دست دلالان و یا واسطه‌گران با قیمت بالاتر از نرخ مصوب به مردم عرضه شود و در کنار آن به اندازه کافی و وفور میوه در اختیار مورد قرار خواهد گرفت.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل ادامه داد: توزیع میوه شب عید از ۲۵ اسفندماه شروع می شود و حتی در تعطیلات نوروزی نیز ما ارائه این محصولات را شاهد خواهیم بود.

کد خبر: ۱۴۰٬۸۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha