۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
 ارسال ۴۰ مقاله به همایش شناسایی الگوهای نوین کسب و کار خراسان جنوبی
مدیر مرکز مطالعات اتاق بازرگانی بیرجند اعلام کرد؛

ارسال ۴۰ مقاله به همایش شناسایی الگوهای نوین کسب و کار خراسان جنوبی

بیرجند- مدیر مرکز مطالعات اتاق بازرگانی بیرجند از ارسال 40 مقاله به اولین همایش شناسایی الگوهای نوین کسب و کار خراسان جنوبی خبر داد.

مهدیه ضیائیان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: نخستین همایش شناسایی الگوهای نوین کسب و کار با هدف حمایت از کسب و کارهای خراسان جنوبی از سوی اتاق بازرگانی بیرجند برگزار می‌شود.

وی که دبیر همایش شناسایی الگوهای نوین کسب و کار در خراسان جنوبی است، اضافه کرد: یکی از دلایل بسیار مهم شکست خیلی از کسب و کارهای خراسان جنوبی، نبود الگوی درست برای ایجاد کسب و کار است و در این کسب و کارها سیاست صحیحی برای مدیریت آنها وجود نداشته است که نتیجه آن جز شکست چیز دیگری تاکنون نبوده است.

به گفته ضیائیان نباید در فروشندگی به این موضوع اکتفا شود که فقط مکانی داشته باشیم و در آن منتظر مشتری باشیم تا کالای مورد نظر را به فروش برسانیم، بلکه باید به آموزش، الگوگیری، آبدیت بدون دیتاها، استفاده از ابزارهای نوین و بهره‌گیری از سوشان مارکستین در فروش و به‌کارگیری الگوهای صحیح در کسب و کار سبب موفقیت می‌باشند.

وی با تاکید بر این که در استان بیکاری ۳۶ درصدی را داریم که اگر بتوانیم کسب‌وکارها را ساماندهی و الگوهای نوین کسب و کار را به افراد فعال در این حوزه آموزش دهیم این موضوع در این خصوص بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

ضیائیان تصریح کرد: برگزاری این گونه همایش‌ها و بهره‌گیری از تجربیات افراد موفق فعال در بخش خصوصی می‌تواند در کاهش میزان بیکاری در خراسان جنوبی و فعالیت بیشتر افراد در بخش خصوصی مؤثر واقع شود.

وی اظهار کرد: محورهای این همایش موضوع‌های مدیریت مالی و حسابداری، کوچینگ در کسب و کار، مدیریت بازاریابی و برندینگ، مدیریت کارآفرینی و نوآوری، مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی، مدیریت کیفیت بهره‌وری و تعالی سازمانی، مدیریت روان شناسی سازمانی کسب و کارهای نوین و مدیریت کسب و کار الکترونیکی از جمله محورها آن است.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال مقالات برای دبیرخانه همایش ۲۰ اسفند ماه جاری بود، تصریح کرد: بیش از ۴۰ مقاله برای شرکت در این همایش ارسال شده است که داوری این مقالات امروز انجام و تعداد مقالات پذیرفته شده برای ارائه توسط داوران مشخص می‌شود.

ضیائیان اضافه کرد: تعدادی از این مقالات به شکل سخنرانی و تعدادی هم به شکل پوستر در همایش ارائه خواهند شد و جوایز در نظر گرفته شده برای کسانی در این همایش شرکت و مقاله آنها برگزیده شود، برای مقاله اول مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، مقاله برگزیده دوم مبلغ یک میلیون تومان و رتبه سوم در مقالات ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

دبیر نخستین همایش الگوهای نوین کسب‌وکار در خراسان‌جنوبی ادامه داد: مقالات برتر در فصل‌نامه علمی تخصصی مطالعات اقتصادی و کسب و کار اتاق بازرگانی بیرجند چاپ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این همایش در سالن همایش اتاق بازرگانی بیرجند با حضور اساتید، نخبگان، پژوهشگران و فعالان حوزه کسب و کار داخل و خارج استان برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۰٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha