۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸
۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال خط آب سدگاوشان کرمانشاه تخصیص یافت
استاندار کرمانشاه:

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال خط آب سدگاوشان کرمانشاه تخصیص یافت

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال خط آب از سد گاوشان به کرمانشاه خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه مشکل آب شرب مرکز استان حل می شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، بهمن امیری مقدم اظهار کرد: به خاطر شرایطی که کرونا در ۲ سال گذشته ایجاد کرده بود و عموم مردم از سفر خودداری کردند امسال با بهتر شدن وضعیت احتمالا با موج زیادی از سفرهای نوروزی در کرمانشاه مواجه شویم.

وی افزود: در همین راستا هماهنگی های لازم توسط دستگاه های مختلف خصوصا ادارات خدمات رسان انجام و شرایط برای استقبال از مهمانان نوروزی فراهم شود تا برای آن ها خاطره ای خوش به جا بماند.

امیری مقدم عنوان کرد: موضوع دیگری که در روزهای پایانی سال باید به آن توجه کرد سرازیر کردن اقلام مورد نیاز و مصرف مردم به بازار است تا کمبودی در این زمینه احساس نشود، ضمن اینکه موضوع نظارت بر واحدهای صنفی توسط بازرسان دستگاه های مختلف هم باید با جدیت ادامه داشته باشد.

استاندار کرمانشاه از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای انتقال خط آب از سد گاوشان به کرمانشاه خبر داد و گفت: با اجرای این پروژه مشکل آب شرب مرکز استان حل می شود.

کد خبر: ۱۴۰٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha